Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

28.5.2014

Motivaatio ja elämäntapamuutos


Tykkään selailla motivaatiokuvia ja tässä tämän hetken lemppareitaEnsimmäisen kuvan viesti on selkeäJoko teet tai et teeEi ole olemassa tapaa "dietata vähän sinne päin"70% merkitys on ruokavaliolla ja unelmakroppaa ei saavuteta jos ruokavalio on pielessäKylässä ei voi ottaa pullaa ja työkaverin kanssa ei voi lähteä kaljalle päivän päätteeksiNäitäkin voi sitten tehdä kun se tavoitepaino on saavutettuYlläpito on aina eri asia kuin laihduttaminenPitää siis olla valmis kieltäytymään houkutuksista. Kyllävaikka vanhat ihmiset esimerkiksi pahoittavat mielensä jos et ota vaivalla tehtyjä leivonnaisia kylässä. Aina voi vedota vaikka gluteenittomaan ruokavalioon tai allergiaan välttääkseen toisen mielen pahoittamisenJa sitten bileitä ja muita kekkereitä varmasti riittääJos odotat niiden vähentymistäettä voit dietata ja jättää alkoholinsitä ei todennäköisesti tule koskaan. On vappuajuhannustakaverin polttariahäitäylppäreitäfestareitaaurinkoisia kesäpäiviä terassillafirman bileitätupareitajust name it! On vain kysyttävä itseltään mikä on tärkeää. Kaikkea ei voi saada ja jostain on luovuttava! Mutta luopua ei tarvitse lopulta kovin pitkäksi ajaksi ja aina tulee uusia kivoja juttuja!



Asiat eivät myöskään tule ilmaiseksi ja on nähtävä vaivaa. Painonpudotuksen takana on aina kova työ! Pitää ennakoidatehdä eväitätiskata vähän enemmänpaloitella ja kuoria kasviksialaittaa ruokaalaittaa välillä muulle perheelle eri ruokaaMutta kun tämän jaksaa tehdäon loppu helppoa. Eväät säilyvät hyvin vaikka kankaisessa kylmälaukussajos jääkaappisäilytykseen ei ole mahdollistaPainoa pudotettaessa saat oikeastaan syödä "koko ajan" ja nälkää ei tule kun ravinnon koostumus on oikein! Näin monesta valmennestavani on tuntunut!








Pelkällä ruokavaliollakin paino putoaamutta hyvän kokonaisuuden saavuttamiseksi kannattaa myös liikkua. Aamulenkkejä ei ole pakko tehdämutta ne tehostavat painonpudotustaLiikunta tehostaa aina painonpudotusta ja tekee kropasta upean näköisen! Tiivistymistä tapahtuukun teet kunnon salitreenjä tai heilut kahvakuulan kanssaMittanauha kertoo tämän. Valitse lajeja joista itse pidät! Kaikki liikunta on aina hyväksiOikeastaan mikä tahansa passiivisuuden välttäminen on plussaa. Pihatyöt kuluttavat ihan yhtä paljon kuin kävelylenkkikin! 
Kesä ei ole ollenkaan hassumpi ajakohta pudottaa painoaItse asiassa kesällä on ihanan valoisaa ja lämmintä lähteä aamulenkilleja torilta saa herkullisia marjoja ja kasviksiaParempaa aloitushetkeä ei siis ole kuin nyt! Viime kesältä on upeita esimerkkejä vaikka mun tuntilaisistakuinka kesäkilojen keräämisen sijaan voikin solakoitua! Ja tänä kesänä samat tyypit palasivat yhtä hoikkana tunnille kuin viime kesän lopussa sieltä lähtivätkin! Hienoa! Eli kyseessä ei ole vain mikään dieettijonka avulla pudotat kilot ja keräät ne kaksinverroin takaisin. Ajatuksena on tehdä elämäntapamuutosjota varmasti kukaan ei ole vielä katunut!

Ravintovalmennus ja kesäkuun etu

Sports Lady Ravintovalmennuksesta voit tiedustella täältäRavintovalmennuksessa sinulle suunnitellaan henkilökohtainen ruokavalioSen lisäksi valmennukseen kuuluu ruokapäiväkirjojen analysointi ja valitsemasi pituinen tuki sähköpostitse (alkaen 1 kuukaudesta). Valmennus tapahtuu aina sähköpostitse ja puhelimitse joten asuinpaikkakunnallasi ei ole väliä

Painonpudotuksen lisäksi haluan aina korostaa ravintovalmennuksessa elämäntapamuutostaOpit syömään terveellisesti ja oikein ja tulokset kantavat loppuelämän. Ja samalla painosi putoaa! 

Hinta alkaen 100 eur / kk

Blogin lukijoille tarjoan 4 kpl ilmaisen osallistumisen puistotunneillekun ostat ravintovalmennuksen kesäkuun aikana!

3 kommenttia:

  1. Hanna, kiitos näistä ajatuksista ja motivaatiokuvista! Juuri nyt tarvitsen tällaista eniten. Kyllä nuo mielen asiat, mielikuvat ja motivoituminen tähän hetkeen ovat yhtä tärkeitä asioita kuin tieto ja taito - näin ainakin minulla. Kiitos.

    VastaaPoista
  2. Moi! Kiva kuulla! Mä tykkään aina selata näitä motivaatiokuvia ja niin se vaan on että on oltava niin täysillä näissä asioissa mukana onnistuakseen! Kyllä se mielestä kuitenkin lähtee aina! Ihanaa loppuviikkoa!

    VastaaPoista
  3. Moi Hanna.Kiitos kun jaat dieettikuulumisia saa itsekin inspiraatioo.Sellasta kysyisin,et onko banaaniletut hyvä iltapala kun olen pähkäilly onko liikaa hiilaria?Onko parempi syödä munakasta?Iltapaloja aina mietin,kun maitotuotteita yritän vältellä.Ilona

    VastaaPoista