Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

16.5.2014

This weeks sweaty, killer workout with kettlebell @Hietsu

Loistavaa perjantaita kaikille! Oon tällä viikolla vetänyt tämän treenin muutamalle ryhmälle ja siitä on kovasti tykätty. Vaikka aikamoisen rankka se kyllä on :) Laitan sen myös teidän iloksenne.

YouTubesta mun videoclipit löytyy hakusanalla SportsLadyH.



Kävin Hietsussa kyykkimässä tänään hiekalla ja muutaman ohikulkijan ihmeteltävänä taas, oli puolen tunnin tauko asiakkaiden välissä :)

etuheilautus
flippi
Ulkona voi lämmitellä erilaisin etuheilautuksin. Kuulaa voi huoletta heitellä. Tee flippejä eri suuntiin, visko kuulaa maahan suorilta käsiltä ja pidä hauskaa kuulan kanssa. Hyödynnä ennen kaikkea heittelymahdollisuutta. Tee etuheilautus ja irrota kuulasta, se lentää pitkälle! Juokse perään ja poimi kuula maasta ylös suoralla selällä. Käytä mielikuvitusta!
heitto/vatsarutistus
Sarjassa on 9 liikettä ja jokaista tehdään minuutti. Tee 3-4 kierrosta! 
Kierrosten välissä pidä 1 min palautus.



tempaus
yhden jalan kyykky
vatsarutistus ja pystypunnerrus
Kerro kommenttiboxissa treenaatko ulkona kuulan kanssa ja mahtavaa olisi tottakai kuulla kommentit tästä treenistä. Arvon yhden kortin puistotunnille kaikkien osallistuneiden kesken. Kortti arvotaan ensi viikon sunnuntaina.

Ihanaa perjantai-iltaa teille. Me pidetään tänään lapsen kanssa leffailta. Toinen syö karkkeja ja toinen lehtikaalichipsejä :)

1 kommentti:

  1. Tosi tehokas treeni, johon ei kuitenkaan kulu aikaa hurjasti. Alun vatsat ovat killereitä. Alkoi hihityttää toisen kiekan kohdalla niin, ettei lopputreenistä ollut tulla mitään ;)

    Olen vasta aloittanut kuulaan tutustumisen, eli yksin en vielä ulos uskaltautuisi sen kanssa. Toisaalta voisipa sisäpihalla kuulaillessa saada hyviäkin keskusteluja naapureiden kanssa aikaiseksi...

    VastaaPoista