Sports Lady®

Sports Lady®

20.2.2013

Aamulenkin hyödyt ja keskiviikon brekkari



Aamulla oli niin upea auringonpaiste ja pakko oli lähteä kävelylle. Kävelin tunnin reippaasti kauniin Kumpulan maisemissa ja taas se vaan on myönnettäväettä aamu lähtee niin hyvin käyntiin kun liikkuu! Ja ikuisuusaihe palaako rasva paremmin tyhjään vatsaan tehdyillä lenkeillä on taas saanut väitettä tukevan tutkimuksen tuekseenAamulenkithän perustuvat siihenettä kun yön aikana elimistön energiavarastot ovat tyhjentyneetniin aamulla tyhjään vatsaan treenatessa elimistö ottaa siihen energian kehon rasvavarastoista



Lenkin jälkeen aamiaiseksi smoothie. Tästä on tullut aivan mun lemppari


Vadelmia
Solgarin suklaaprotskua
1/2 avocado 
Tummy's fiber
Kalaharin suola
Vesi

Smoothien joukkoon laitoin vielä D-vitamiinitipat


5 kommenttia:

  1. Moikka Hanna ja kiitos kirjoituksestasi :) Mitä olet mieltä sellaisesta ajatuksesta, että kun tyhjällä masulla liikkuu, niin elimistö yleensä ottaa energian sieltä mistä helpoiten saa-> lihaksista. Näin mun maalaisjärki sanoo, mutta toisaalta tutkimuksia on tehty sen tehokkuudesta. Kaipa tämäkin asia kannattaa tehdä niinkuin itsestä hyvältä tuntuu :)

    Ihanaa keskiviikkoa Sinulle! Terkuin Minna

    VastaaPoista
  2. Tuli tässä sairastaessa mieleen, että oletko välttänyt liikkeellä olevat taudit/influenssat. Ruokavaliosi kun on niin terveellinen..

    Miten sinun mielestäsi olisi paras tapa lähteä liikkumaan ja kuntouttamaan itseään n. kuukauden sairastelujakson ja korkean kuumeilun jälkeen. Tuntuu ettei ole voimia mihinkään.

    VastaaPoista
  3. Heippa Minna! En usko siihen että se lihaksista lähtisi koska tuskin tätä fitness puolellakaan suosittaisiin siinä tapauksessa! Mun mielestä on parasta kuitenkin tehdä niin kuin itselle on hyvä ja parhaalta tuntuu (tässäkin asiassa)

    VastaaPoista
  4. Mä olen tosi hyvin välttänyt kyllä kaikki tuollaiset pahemmat taudit ja ollut ehkä vähän puolikuntoinen jossain vaiheessa mutten kunnolla kipeä! Sillä on suuri merkitys miten syö ja mitä lisäravinteita käyttää!

    VastaaPoista
  5. Mä olen tosi hyvin välttänyt kyllä kaikki tuollaiset pahemmat taudit ja ollut ehkä vähän puolikuntoinen jossain vaiheessa mutten kunnolla kipeä! Sillä on suuri merkitys miten syö ja mitä lisäravinteita käyttää!

    VastaaPoista