Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

11.2.2013

Arvonta & haaste (sportti)bloggaajille


Sports Lady jakaa 4 kpl askelmittareita ja haastaa niiden käyttäjät leikkimieliseen kisaanKuukauden ajan kerätään askelia ja myös muut liikunnat on "muutoslaskurilla" muutettavissa askeliksi Kuntoa Kansalle palvelussa.

Kuinka voit osallistua?
  • kirjoitat (sportti)blogia ja haluat ottaa haasteen vastaan
  • jätät perustelusi kommenttiboxiin miksi juuri sinä
Valitsen 4 bloggaajaa joille askelmittarit sitten lähtee postissa! Arvonta suoritetaan vielä tällä viikolla! 4 mittarin omistajaa saavat myös veloituksetta tunnukset Kuntoa Kansalle palveluun jossa voi seurata omaa edistymistään!

Kuntoa kansalle palvelu on valtakunnallinen työhyvinvointiin ja terveysliikuntaan kannustava ja motivoiva palvelu jossa yritykset organisaatiot ja kaveriporukat kilpailevat kampanja-aikaisilla liikuntamäärilläKampanja on sekä henkilö- että joukkuekohtainenKuntoa kansalle kampanjassa otetaan mahdollisimman paljon askeleita sekä työelämässä että vapaa-ajalla vaikkapa 65 päivän ajanNiitä seurataan askelmittarin avulla ja tulokset kirjataan www.kuntoakansalle.fi sivujen kauttaAskeleita lasketaan myös muista liikuntalajeista esimuinti pyöräily jneEri liikuntalajien askeleiden laskemiseen löytyy sivuilta muutoslaskuri.

20 kommenttia:

  1. Kuulostaisipa kivalta haasteelta! Olen juuri toipumassa akillesjännevaivasta ja aloittelemassa pidempiä kävely- ja juoksulenkkejä melko pitkän tauon jälkeen. Olisi mukava seurata, kuinka askeleita alkaa kertymään. :)

    VastaaPoista
  2. Haluaisin ottaa haasteen todellakin vastaan!

    Ennen olin kova tyttö käppäilemään paikasta toiseen, mutta nyt se on jotenkin jäänyt! Ja se pirun bussikortti, sitäkin tulee käytettyä! Tollanen mittari varmasti laittaisi kävelemään portaat hissin sijaan ja kävelemään töihin bussin sijaan. Ja kun tuon aikaa sitä käyttäisi, siitähän tulisi vahingossa hyvä rutiini!;)

    Samalla voisin innostaa myös lukijoitani käyttämään hyötyliikuntaa!:)

    Mun blogia voit kurkata seuraavasta linkistä; kilot-kuriin.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Olen ehdottomasti valmis ottamaan haasteen vastaan! Olisi todella mielenkiintoista nähdä, paljon askelia todellisuudessa kertyy ja varsinkin arkiliikunnan osuus kiinnostaa. Omistan kolme koiraa, työskentelen sairaalassa, vietän paljon aikaa tallilla - luulisi näissä askelia kertyvän, vai kerättyykö sittenkään?) lisäksi saisin vähän lisä-puhtia ja uusia vinkkejä blogin aiheisiin! Blogin osoite: miksitulen.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Täällä kans otetaan haaste enemmän kuin mielellään vastaan, jos hyvä tuuri sattuu :>

    Olen vuosia koittanut saada aamuaerobisen toimimaan säännöllisesti eikä vain säännöllisen epäsäännöllisesti. Lisäksi nyt on "pakko" lisätä aerobisen liikunnan määrää, kun kesällä juoksen pikkuveljen haastamana puolimaratoonin (ja minähän en pikkuveljelle kehtaa hävitä :D!) Varmasti myös lukijat olisi yllättyneitä lisääntyneestä aerobisen määrästä ;)

    VastaaPoista
  5. Erittäin mielenkiintoinen haaste! mielelläni lähtisin mukaan :)
    Olen päivät pitkät jaloillani töissä, joten luulisin saavani tavoitteita täyteen, mutta silti epäilen? Ulkoilmaa tiedän tarviivani, mutta aamusalin ja pitkän työpäivän jälkeen sohva voittaa. Mittarin avulla varmasti saisin tsemppiä käymään edes muutaman kymmenen minuutin kävelyillä iltaisin saamassa askeleita kasaan.
    Lähdemme myös kahden viikon rentoutumisreissulle kohta, jossa kuitenkin liikunta on isona osana. Olisi sielläkin mahtavaa seurata liikkumista :)

    Blogini löytyy: http://climbofmylife.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Kävelen aina ja joka paikkaan kuten tässä lähiaikoina askelmittarista on huomannut :)
    Mielelläni osallistun haasteeseen!
    Blogini on stayfitwithj.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. No ensi alkuun tunnustetaan ettei tuo nyt virallisesti sporttiblogi ole, vaan heppablogi, mutta kyllähän tuo ratsastus(ja tallihommat) urheiluksi aika hyvin on laskettavissa ja sinne onnistuu varsin helposti haasteen laittaminen, kun ratsastajankin peruskunnon pitää olla kunnossa että kunnon ratsastuskaan onnistuisi.

    Ja ratsastuksen lisäksi pitäisi saada itselle jotain miksi liikkua. Yleisesti ottaen tykkään ihan jees liikkua ja lenkkeillä koiran kanssa, mutta se turhan usein jää siihen että selvää eroa en nää mihinkään enkä juurikin voi seurata etenemistä, jolloin kyllästyn koko hommaan kun tuntuu että junnaan vaan paikallani ja mitään ei tapahdu vaikka kuinka kävelisi, mikä on todella turhauttavaa.

    http://weinthewonderland.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Oii, mukana! Juoksumotivaationi on nyt talven ajan ollut hakusessa ja treenailut ovat sujuneet lähinnä salilla rautaa nostellen ja työmatkoja pyöräillen. Ne harvat kerrat kun olen saanut itseni juoksemaan olen jälkeenpäin miettinyt miksi hemmetissä en tee sitä useammin - jälkifiilishän on loistava eikä sitä voi verrata mihinkään! Toisaalta tiedän liikkuvani jnkv työssäni sairaalassa osastolla ja olisi jännää tietää kuinka paljon askelia sitä tuleekaan kulutettua keskussairaalan pitkillä käytävillä.. :)

    VastaaPoista
  9. Ilmoittaudun mukaan. Minulla ei ole vielä askelmittaria ja olen pitkään haaveillut sellaisesta. Haaste on iso plussa ja mielelläni sellaiseen skabaan osallistun.

    VastaaPoista
  10. Oi oi! Tämä kiloja kerännyt kotiäiti saa motivaation pysymään yllä kaikenmaailman konkreettisten juttujen avulla, kun pystyy seuraamaan tekemisiään ja voi vielä vaikka raportoida jollekulle! Olen varma, että lenkkitossut sujahtaisivat aamutuimaan jalkaan huomattavasti helpommin, jos minulla olisi jotain johon "keräisin" askeleita. Ehkä lastenkin kanssa tulisi koukattua ylimääräisiä mutkia. Ja kun se päivittäinen liikunta tuntuu hetkittäin niin haasteelliselta yhdistää tähän perhetouhuun, olisi minulla ikioma tsemppari joka kannustaisi keräämään vielä muutaman askeleen!!

    VastaaPoista
  11. Minäkin olisin valmis ottamaan haasteen vastaan! Työpaikkallani on alkamassa kiiresesonki, jolloin työviikot voivat helposti venyä jopa 60 tuntisiksi. Tällöin ei aika ja energia luonnollisesti riitä treenaamaan useita kertoja viikossa. Olen kuitenkin päättänyt, ettei painoni saa nousta keväällä edellisvuosien tapaan, jolloin hyötyliikunnan merkitys entisestään korostuu :)

    Blogini löytyy osoitteesta http://quickstepblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  12. olisin just sopiva tällaiseen haasteeseen koska tällä hetkellä liikuntani on melkein nollassa joten tää pistäis motivoimaan liikkumaan enemmän.
    nyt vaan toivotaan et tärppää :

    VastaaPoista
  13. Wau, ehdottomasti mukaan haluaisin! Kävely on tärkein liikuntamuotoni, joten kyseinen kapistus olisi hauska lisä kilometrien mittaamisen vaihtoehdoksi. Yksi pikku mutta tuossa kuitenkin on. Olen niin yllytyshullu, että kerkeäisinkö kävelyltä enää muuta tekemäänkään kun haluan aina vaan saavuttaa seuraavan etapin? :D

    Löydät minut http://www.lily.fi/palsta/chic-fit

    VastaaPoista
  14. Moikka Hanna!

    Ma oon kanssa mukana! Kiva nahda paljonko juoksun ja arkiliikunnan lisaksi tulee liikuttua! Salilla ei askelia niin kauheasti kerry... Kivaa :)

    Heidi

    VastaaPoista
  15. Mahtavia kommentteja! Arvon mittarit ylihuomenna ja niitä on saatu lisää joten mulla on 10 mittaria arvottavana teille!

    VastaaPoista
  16. Onpa kiva haaste! Mukana haluaisin olla, viime aikoina olen jo muutenkin miettinyt, että olisipa kiva joskus askelmittarilla katsoa liikuntamääriä. :)

    www.gonnaeatsomemore.blogspot.fi

    VastaaPoista
  17. Olisi ihan mahtavaa nähdä kuinka paljon askeleita kertyy päivän mittaan. Päivittäin joutuu istumaan todella paljon opiskelun takia niin askelmittari olisi hyvä olla, että näkisi kuinka paljon suunnilleen pitäisi vapaa-ajalla liikkua muun urheilun ohella, että tulisi tarpeeksi askeleita päivässä:)

    Mun blogiin pääset tsekkaan täältä: www.flywithelinaw.blogspot.com

    VastaaPoista
  18. Hei, kiva arvonta! Osallistun jos vielä ehtii : ) olisi kiva tietää paljonko mammalenkit kerryttävät askelia nim" kesäksi kuntoon"

    Mun blogiin pääsee osoitteessa www.saludterveydeksi.blogspot.fi siellä on enemmänkin ruokajuttuja mutta vähän liikuntakin : )

    VastaaPoista
  19. Toivon kovin ettet ehtinyt vielä arpoa ja osallistun.

    Sporttiblogi on minullakin tavallaan - se kertoo matkastani normaalipainoiseksi.

    Minä ihailin askelmittariasi jo taannoin, kun postailit. Olen pohtinut kovin sitä, mitä silloin kirjoitit, että eräänä päivänä sinulle kertyi askeli 8500 ja siinä oli aamulla tehty lenkki mukana. Olen varma, että minun arkiliikuntani lisääntyisi mittarin myötä! Bloggaisinkin siitä!

    Ongelmani on varmasitkin juuri se, että kuvittelen tunnin jumpan riittävä ja lopun päivää voinkin sitten löhötä ja ajella autolla. Mittari motivoisi todennäköisesti toisenlaiseen ajatteluun.

    Auta minua projektissani ja anna minun voittaa!

    Hyvää ystävänpäivää!

    VastaaPoista
  20. Mulla on takana puolisen vuotta pt-valmennusta ja kiloja olen menettänyt sinä aikana 16.9! Aerobinen puoli tökkii välillä pahasti ja mut tuntien saisi lisään motivaatiota, kun olisi mittari, joka laskee askeleet!

    Blogin löytää täältä http://puoletpienemmaksi.blogspot.fi

    VastaaPoista