Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

29.5.2012

21 viikon treenipäiväkirjaa




Lupasin itselleni että pyöräilen työmatkat tällä viikolla niin paljon kuin mahdollista! Heti on annettava autoilijoille risuja! Saa olla todella varovainen tuolla ajellessaan, sillä tuntuu että autoilijat eivät kiinnitä kunnolla huomiota pyöräilijöihin. Joka päivä olisin varmasti jäänyt auton alle ellen olisi itse väistänyt autoja (joiden olisi pitänyt väistää minua!) Ja ammatikseen autoilevat taksikuskit ovat pahimpia, terveisiä vaan! Lasten puolesta eniten hirvittää sillä pieni pyöräilijä ei osaa (pyörätiellä varsinkaan) olla aina niin tarkkaavainen kuin aikuinen joka tietää liikennesäännöt. 


Mutta pyöräily on aivan super! Ja mä olen mummopyörälläni viilettänyt viime viikolla ladytyyliin mekko päällä tietenkin. Loppuviikosta ei tullut enää fillarointia mutta ihan hyvä niin. Melkoisen raskas yhdistelmä seisomatyö ja työmatkapyöräily jos haluaa vielä urheilla siihen päälle.


Ja kypärä päähän, AINA!


Maanantai

aamulenkki 60 min (reipas kävely)

pyöräily duuniin 20 min
pyöräily kotiin 20 min

kahvakuulatreeni puistossa 30 min

Tiistai

pyöräily duuniin 20 min
pyöräily kotiin 20 min
kahvakuulatreeni asiakkaan kanssa illalla 60 min

Keskiviikko

pyöräily duuniin 20 min
pyöräily kotiin 20 min
juoksu tasavauhtinen 60 min
tanssitreenit 60 min (illalla 21-22)

Torstai
40 min aamulenkki treeninä lauantaita varten 
(minä kävellen/juosten ja lapsi fillarilla tarhaan)
tukkupäivä ja jouduin lähtemään autolla liikenteeseen joten ei fillarointia

Perjantai
useampi tunti kahvakuulaa 

Lauantai
Kumpulajuoksu 2,5 km Liinan ja poikien kanssa

Sunnuntai
3h kävelylenkki

Sunnuntai piti olla lepopäivä mutta vähän innostuin! No lauantaina ei suurta rasitusta tullut kun juoksu oli vain 2 ja puoli kilometriä!

Tällä viikolla tanssitaan ja hyötyliikutaan pääosin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti