Sports Lady®

Sports Lady®

22.5.2012

Detox laastari



Detox laastareita oli Ruohonjuuressa tarjouksessa ja tarttui mukaan! 


Detox laastareita on paketissa 10 kpl ja yöksi laitetaan laastari jalkaan (vuorotellen oikeaan ja vasempaan)Puhdistuslaastari on kehitetty puhdistamaan kehon toksiineja ja sen luvataan puhdistavan kehoa tehokkaasti sisältä ulos! Lets see what happens! 


Hauskinta on että laastari laitetaan yöksi 8-10 h jalkaan! Koskahan olen nukkunut 8-10 tuntia? Mutta kai se lyhyempikin uni tepsii? Tässä tuli taas muistutus siitä unen tärkeydestä jota olen taas alkuinnostuksen jälkeen alkanut laiminlyömään! Katso täältä mitä olen kirjoittanut nukkumisesta (tekstissä on myös linkit edellisiin nukkumista käsitteleviin juttuihini!) Arkisin tulee taas helposti nukuttua liian vähän.

6 kommenttia:

  1. Kokeilin joskus tuollaista laastaria, ja voi järkytys aamulla kun otin sen pois mitä töhnää se olikaan kerännyt!!! Ehkä voisikin olla paikallaan uusia tämä hoito, kiitos vinkistä! :)

    VastaaPoista
  2. Kuulostaa homeopatialta. :) Mihis noiden detox-laastarien idea perustuu? Ja mua on aina noissa kaikenmaailman detox- ja laihdutuslaastareissa mietityttänyt, että miksi juuri jalkapohja...

    VastaaPoista
  3. No niin oli munkin laastari aamulla aivan musta, huh. Pakkauksessa sanotaan että käyttöä olisi hyvä jatkaa 30-90 päivää ja tehostaakseen vaikutusta laastarit molempiin jalkoihin.

    VastaaPoista
  4. Laastari laitetaan jalkapohjaan (tarkemmin jalkaholviin) koska se on munuaisvyöhyke.

    Idea on poistaa elimistöstä epäpuhtauksia ja niitä käytetään kuuriluontoisesti (vähintään 5 päivää peräkkäin). Laastari on kehitetty Japanissa.

    VastaaPoista
  5. Ja epäpuhtaudet poistuvat tuosta noin vaan jalkapohjan ihon läpi? En voi sille mitään, mutta kuulostaa edelleen homeopatialta. :)

    Eihän se merkkaa mitään, että laastari vaihtaa väriä yön aikana. Siinä oleva aine kuitenkin reagoi iholla olevan hien yms. kanssa. Mun vanulappukin vaihtaa väriä, kun pyyhin illalla naaman kasvovedellä. :) Puhdistuuko siinä laasatroidessa keho, onkin sitten toinen juttu.

    VastaaPoista
  6. Niinpä! Mä olen jotenkin tosi skeptinen tän suhteen!

    Olisi kiva tietää tuleeko kaikilla laastari yhtä tummaksi? Tai jääkö se kenelläkään vaaleaksi? Ainakin olen kuullut (ne jotka tiedän käyttäneen) että laastari on ollut aina ihan tumma

    Toisaalta tänään on kyllä janottanut tavallista enemmän!

    Mene ja tiedä mutta kokeillaan nyt nuo kymmenen mitä paketissa oli!

    VastaaPoista