Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

5.5.2012

Iltatreeni beachilla



Käytiin Katrin kanssa illalla tekemässä pikku hölköttelylenkki ja tehtiin muutamat treenit beachilla!


Sports Ladyn beach treeni

Alkulämmittelynä kävelyä/hölkkää/juoksua

4 kierrosta jotka voi tehdä putkeen tai pitää pienet palautukset joka kierroksen välissä

punnerrus 15 toistoa
ojentajadippi 15 toistoa
kyykky 15 toistoa
vatsat 15 toistoa


loppuun kävely kotiin ja pienet venyttelyt

4 kommenttia:

  1. Hienot kengät sulla! Mitkä salomonit nuo on?

    VastaaPoista
  2. Trail Running kengät Viime kevään malli

    VastaaPoista
  3. Ihanat maisemat tässä postauksessa, tekee itekin mieli lähtee lenkille :) Hei kysyisin vinkkejä miten spirulinajauhetta voisi käyttää niin, ettei itse aine maistuisi paljoa? Esim. joku smoothieohje olisi mukava. Terveellinen aine kyseessä, mutta maun takia ei ole mennyt kunnolla alas :( kiitos etukäteen!

    VastaaPoista
  4. Joo niin ihanaa kun tulee kesä ja voi sportata ulkona!

    Spiruliinaa voi laittaa melkein minkä smoothien joukkoon vain ja esim kaakaon joukossa se on aika ihanaa! Laitan sitä myös suklaaseen kun teen raakasuklaata! Ihanalle maistuu ja suklaa on hyvä kuljetusaine kaikkeen!

    VastaaPoista