Sports Lady®

Sports Lady®

10.5.2012

Masterpiece







Olin niin asennoitunut menemään salille kun aamupäivällä satoi vettä mutta onneksi päädyin tekemään kävelylenkin! Puolitoista tuntia meni nopeasti ja kuuntelin Madonnan uutta levyä jonka olin jotenkin jo teilannut ihan huonoksiSieltäpä löytyi kuitenkin pari ihanaa biisiäSamalla tuuletin ajatuksia! Ei oikeasti ole terapeuttisempaa asiaa kuin kävely luonnossa! Ja tää biisi on ihana!




Niinpäkyllä mä aina olen Madonnaa fanittanut ei siitä mihinkään pääse!


Me Naiset 11.8.2011

2 kommenttia:

  1. Minkälaiset aurinkolasit sulla on? Näyttää tosi kivoilta nimittäin :)
    En osaa juosta hiukset auki, niinkuin sä näytät kuvien perusteella tekevän :D Eikö ne leijaile pitkin naamaa? (niinkuin mulla)

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Noi on Guccin lasit!

    No kuva oli sen verran "lavastettu" että avasin siksi aikaa ponnarin kun otin foton! Hiukset on aina kiinni kun liikun!

    VastaaPoista