Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

1.9.2014

Blogi finaalissa ja 12 minsan kotitreeni jaloille


Kiitos kiitos kiitos rakkaat ihanat! Te olette ehdottaneet Sports Ladya Sport & Wellness Blog Awardseihin suosikkiblogiksenne ja arvatkaa mitä!!! Finaalissa ollaan. Ette tiedä miten paljon tää merkitsee mulle. Ihan mahtavaa. KIITOS!!! Ootte ihania! 


Blogi on siis valittu sekä teidän ihanien että A-lehtien toimesta TOP 12 -finalistin joukkoon sekä Wellness- että Sport-kategorioissa, joista suosikit valitaan yleisöäänestyksen avulla. Eli nyt alkaa varsinainen äänestys ja molempien kategorioiden suosikeista se tapahtuu 1.9.–30.9. välisenä aikana. ÄÄNESTÄMÄÄN PÄÄSET TÄÄLTÄ. Teidän kaikkien äänestäneiden kesken arvotaan 500 eur lahjakortti omavalintaiseen kylpylään kotimaassa!




Sport & Wellness Blog Awards 2014 palkintojenjakotilaisuus on 18. lokakuuta I Love Me -messuilla. Siellä palkitaan sekä yleisön äänestämät suosikit molemmista kategorioista että asiantuntijaraadin suosikkiblogit. Olisin niin ikionnellinen jos kävisitte äänestämässä!


Ja tässä vielä tämä lupaamani kotitreeni ettei mene ihan pelkäksi "vaalikampanjoinniksi"! On järjettömän tehokas ja aikaa sinulla menee tähän vain 12 minuuttia. Lupaan että hiki valuu vielä puolenkin tunnin kuluttua treenistä! Voit tehdä sen telkkaria katsellessa. Itse tein tämän viime tiistaina kun rättiväsyneenä tulin Kisakalliosta ja oli pakko mennä päikkäreille ennen kuin pystyin edes ajattelemaan muuta. Sitten herättyäni oli kätevä suoriutua päivän treenistä nopeasti illalla telkkaria katsellessa! 


Sweat it out 12 minsan kotitreeni koko kropalle



Tabataa käytetään jälleen eli tee 20 sekuntia liikettä niin nopeaan tahtiin kuin pystyt. Huilaa 10 sekuntia. Tee sama uudelleen niin että kierroksia tulee kahdeksan per liike. Eli yhteen liikkeeseen menee neljä minuuttia! 



Askelkyykky hypyllä 
  • vaihda jalkaa aina ilmassa
  • pidä vatsa tiukkana
  • kädet voivat olla vartalon sivuilla vauhdittamassa tai vyötäröllä
Hyppy esteen yli sivuttain
  • aseta lattialle vaikka kirja tai mikä tahansa este (matalakin käy) jonka yli hypit tasajalkaa (jalat yhdessä) sivuttain (itse laitoin shakkinappulalaatikon pystyyn)
  • jälleen vatsa tiukkana ja pidä hyvä tempo
Tavallinen kyykky 
  • mene niin alas kuin pääset
  • MUISTA PITÄÄ REIPAS TEMPO (=TEE TÄYSILLÄ) JOKAISESSA SARJASSA

Puss! Käykää äänestämässä ja ihanaa alkavaa viikkoa!

Much love
Hanna

2 kommenttia:

  1. Moikka Hanna!

    Sä olet niin paras. Toivottavasti voitto räpsähtää sulle! Varpaat ja peukut pystyssä:).

    PS. Piti kysymän, että onko Birgitta Kalevankadun Creat Cutilla? Kehuit häntä blondiexpertiksi...

    Jaana

    VastaaPoista
  2. Voi ihanaa, kiitos Jaana <3

    Birgitta on expertti ehdottomasti ja löydät hänet Bulevardin Dream'sta!

    VastaaPoista