Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

16.9.2014

Kolmen liikkeen treeni kallioilla


yhden käden punnerrus
Tee tämä harjoitus "Tikapuu" -systeemilläjoka menee seuraavasti:

Tee toistolepäätee kaksi toistoalepäätee kolme toistoalepää jneKun olet tehnyt toistoja lihasten täydelliseen uupumukseen asti niin ala vähentää toistoja yksi kerrallaanLepotauko on yhtä pitkä kuin sitä edeltävä sarjaLepotauot pitenevät sitä mukaakun sarjat pitenevät ja päinvastoinJokaista liikettä tehdään 7,5 minuutin "tikapuina"Jos pääset tikapuiden alimmalle portaalle (1 toisto)niin lähde nousemaan tikapuita uudellen jos 7,5 min ei ole vielä kulunut umpeen

Aloita (yhden käden) punnerruksesta ja tee sitä edellä mainitulla tavalla 7,5 minuutin ajan (vaihda aina kättä joka toistolla)Siirry sitten sotilaspunnerrukseen ja viimeisenä tee leuanvetoHarjoituksen kesto on noin 20 minuuttia ja sitä ennen muista lämmitellä kroppa (pyörittele käsiäheiluttele jalkojaota kevyitä venytyksiähypi vaikka paikallaan tai tee haaraperushyppyä tai peuhaa lasten kanssa)! Jos tarvitset apua liikkeissä niin niiden suoritusohjeet löytyvät aiemmista kotitreeneistä
sotilaspunnerrus jalat korokkeella
leuanveto

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti