Sports Lady®

Sports Lady®

19.9.2014

Dieettijuttuja ja muita viikon kuulumisia


Viikko alkaa lähetä loppuaan ja kolmas viikko kiristelyä kohta takana. Olen kuitenkin töiden takia syönyt vähän enemmän kuin mun ruokavalio periaatteessa sanooTunteja ja ohjauksia on ollut sen verran paljon ja samalla olen halunnut pitää myös omat treenit ohjelmassaNiistä tulee niin hyvä oloja oikeesti huomasin mun selässä heti viikon oltuani ilman kotitreenejäettä se ei tuntunut niin hyvälleEilen aamulla HIIT'iä juostessa huomasi kropassa ihan erilaisen touchin kun oli tämä viikko tullut kiltisti tehtyä omat treenit

Paino on tullut kuitenkin kilon verran tässä kolmessa viikossa alasMihin olen taas ihan tyytyväinenottaen huomioon kilpirauhasen vajaatoiminnankin. Olen muuten aina välillä palannut pitkään listaan ruoka-aineista joita pitäisi välttää! Eikö oo kummallista miten sitä vaan toivoisi ja odottaisi nopeita muutoksia? Hitaampi tahti kuitenkin on pysyvämpääkin! Viime viikolla ei tullut yhtään varsinaista lepopäivää (tosi tyhmää etten pitänyt)Yleensä pidän yhden päivänjolloin en tee edes kävelylenkkiäKäytännössä se on lauantaikoska se on ainoa päivä viikossa kun en tee töitäViime viikolla olin niin väsynyt töistä ja pitkistä päivistäettä en viikolla jaksanut treenata ja sitten viikonloppuna halusin treenata itsekun oli pari päivää vapaataMutta huomenna mä lepään.

Muuten mun viikko on mennyt mukavasti lapsen kanssa touhuten ja lähinnä hänen harrastuksissaanTällä viikolla mä olin tosiaan myös pitkästä aikaa Seijalla hierottavanaEdellisestä kerrasta on liian pitkä aika (keväällä joskus touko tai huhtikuussa)Miten se onkin niin vaikea pitää itsestään välillä huolta? Varasin itselleni taas ajan kun tajusinettä edellisestä kerrasta on liian pitkä aikaJa miten ihana oli mennä! Seija on kyllä ehdottomasti paras ikinä kaikista hierojista kenellä olen koskaan käynytSuosittelen lämpimästi. Oli luxusta ja tänään tuntui niin hyvältä!

Tämän viikon tuntikirjoon on kuulunut useiden kuulatuntien lisäksi myös Method Putkistoa ja tuntilaiset ovat innoissaan todenneetkuinka yleisolemus tuntuu heti pidemmältä ja kropassa on ihana oloLokakuussa alkavalle Method Putkiston peruskurssille on vielä viisi paikkaa vapaanaSe pidetään Kumpulan Kylätilassa keskiviikkoisin klo 11.30-12.30 ja kertoja on yhteensä kymmenenSaat kurssin puoleen hintaan kun vielä opiskelenHinta 100 eur.

Tällä viikolla on alkanut myös ilmoittautuminen Bodyweight Training Workshoppiinjoka pidetään Töölössä Tapahtumasalissa lokakuun lopussa.

Ensi viikolla mä tapaan mun Kuntoremonttiryhmät ja on jännä nähdä ja kuulla miten teillä on mennyt pari viikkoa! Toisten somepäivityksistä päätellen oikein loistavasti ja innolla odotan teidän tapaamista!

Tälläkin viikolla on tullut tehtyä myös ravintovalmennuksia! Niistä vielä muutama sana! Ravintovalmennus on loistava ratkaisu sinullejoka haluat pudottaa painoa nälkää näkemättäSe tapahtuu aina sähköpostitse ja puhelimitse ja tehdään juuri sinun tarpeitasi vastaavaksiTulokset ovat 100% taattuja kun noudatat ohjeita! Pikkumustaan sujahtaminen pikkujoulukauteen mennessä ei ole ollenkaan tuulesta temmattu ajatusJo kuukaudessa saat näkyviä tuloksia! Toki aina liputan enemmän pysyvän elämäntapamuutoksen puolestamutta kyllä tällä ruokavaliolla kilot varmasti lähtevät ja terveellisesti! Lisää ruokavalio- ja ravintovalmennusasiasta voit lukea Sports Ladyn nettisivuilta. Syyskuun loppuun asti ruokavaliot -10%!

Olen myös lahjoittanut Sports Ladyn personal trainingia kotiin DESIGN HELPS -hyväntekeväisyyshuutokauppaan joka pidetään lokakuun alussaIllan aikana huutokaupataaan suomalaista designia taidetta ja palveluita intialaisen kastittomien kylän hyväksiHuutokauppa pidetään lokakuun alussaLista huutokaupattavista kohteista kuvineen löytyy Tikau Sharen facebookissa.

Huh mikä viikko ja nyt nautitaan viikonlopusta rakkaiden kanssa <3 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti