Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

26.9.2014

Ei sukelluspunnerruksen voittanutta!

Haluatteko saada kunnon treeniä käsille, selälle, tai oikeastaan koko kropalle? Töihin joutuvat parhaiten hartiat, ojentajat, rintalihakset se epäkäslihakset. Liike lisää myös selkärangan joustavuutta ja vahvistaa keskivartaloa.

Tein tällä viikolla sukelluspunnerruksia ja ne on aivan mahtavan tehokkaita! Tässä liikkeessä on osa aurinkotervehdys -liikkeen asentoa. Ja liike on tehokkaampi kuin yksikään kuntosalilaite!

Alkuasennossa jalat ovat lähekkäin ja takapuoli ylhäällä. Täältä sukella alakautta käsien välistä niin, että rinta melkein hipaisee lattiaa ja sieltä työnnä itsesi ylös käsien varaan. Älä kuitenkaan laske lantiota maahan asti. Laskeudu täältä alas kolmannen kuvan asentoon ja nosta sieltä itsesi takaisin lähtöasentoon sukeltamalla päinvastaisesti takaisin ylös (tämä on koko liikkeen raskain vaihe). Tee kuusi toistoa (tai enemmän jos pystyt puhtaasti) ja lepää minuutti! Toista uudelleen pari kertaa ja lupaan että seuraavana päivänä tuntuu!

alkuasento "nouseva koira"
sukella käsien väliin
rinta hipaisee maata
nosta ylävartalo ylös äskeisestä asennosta - HUOM lantio on ilmassa!
laskeudu takaisin alas ja sukella päinvastaisessa järjestyksessä takaisin ylös 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti