Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

12.9.2014

Keskivartalolle kyytiä - kuvallinen ohje kotitreeniin


Hei ja mahtavaa perjantaita kaikille! Viikonloppu on edessä ja itse asiassa mä otin eilen vähän varaslähtöä viikonloppuunPiti tehdä kotona töitä kun asiakastapaamisia ei ollutmutta heittäydyin "lintsaamaan" ja pidin vapaapäivänTyöt on sitten edessä lauantaina

Kävin Ruohonjuuressa rauhassa ostoksilla ihmettelemässä kaikkea ihanaa siellä. Sen jälkeen etsimässä mekkoa synttärijuhlia vartenLöytyikin tosi kiva (220 eur) Calvin Kleinin liikkeestäSe jäi sinne ja Seppälästä löysin melkein samanlaisen mekon 24 eurollaHintasirkuksen vuoksi sain vielä 20 % alen eli ei tullut mekolle paljon hintaa! Motivaatiota painonpudotukseen muuten tulee kun käy sovittelemassa tiukkoja mekkojaSitten vielä lounaalle ystävän kanssa Teatteriin salaatille. Yleensä käyn jumppavaatteissa Sis Delissä jos menen lounaalle. Aika harvoin edes syön ulkona enää

Kotona laitoin vaatekaapit uuteen uskoonLähiaikoina luvassa sporttivaatteiden kirppistä taas kun vaan ehdin kuvata vaatteet ja laittaa ne faceenKannattaa olla kuulolla! Ehdin mä kaiken tän päätteeksi kuvata teille myös kotitreenin joka vihdoin tulee tässä!


Vuorossa oli keskivartalotreeni ja tein sen Tikapuut menetelmällä. Katso täältä mitä se tarkoittaa. Neljä liikettä ja koko treeniin meni 30 min.


Liike 1 - Pyöräily

Käy selinmakuulle jalat vierekkäin ja laita kädet pään alle. Nosta toinen jalka täysin suorana noin 15 cm päähän lattiasta. Vedä toisen jalan polvi kohti rintaa ja kosketa sitä vastakkaisella kyynärpäällä. Ala pyöräillä nostaen vuorotellen kumpaakin polvea. Suorista jalka kunnolla ennen kuin tuot sen kohti rintaa.

Pyöräily

Liike 2 - Pieni linkkuveitsi

Käy selinmakuulle jalat koukussa ja nouse sieltä ylös 45 asteen kulmaanPalaa takaisin alkuasentoon.


Liike 3 - jalkojen avaus

Asetu selinmakuulle. Nosta pää ja laita kädet pakaroiden alle. Pidä jalat suorana ja nosta ne noin 15 cm korkeuteen. Avaa jalat mahdollisimman leveään haara-asentoon ja tuo takaisin.

kevyempi vaihtoehto on pitää pää maassa
Liike 4 - uinti

Käy päinmakuulle ja nosta vuorotellen vastakkaista kättä ja jalkaa niin korkealle kuin saat ne.


Ihanaa tulevaa viikonloppua kaikille! 

"Kotitreenit" tunnisteesta löydät paljon oman kehon painolla tehtäviä treenejä jos viikonloppuna tekee mieli kotona treenata!

Much love
Hanna



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti