Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

6.7.2013

Aamujumppa olohuoneessa

Terkkuja Porista! Ajeltiin tänne eilenja pariin päivän en ole oikein "ehtinyt" kirjoitellakaanTorstaina oli taas paljon väkeä KaivarissaTorstaina oltiin vielä ennen tuntia koko päivä Kumpulan uimalassaMulle tulee uintia aina paljonkun ollaan pikkumiehen kanssa3x30min matkaa uin sillä välin kun hän oli hyppimässäHyppytorniin on sen verran jonoaettä ehdin hänen odottaessaan uida pienen matkan ja sitten uin hänen luokseen hyppytornin luo kun pikkumiehen vuoro tulee. Oltiin siis torstaina tosi poikki molemmat pitkän päivän jälkeen.

Eilen sitten ajettiin Poriin ja samantien leikkipuistoonSitten oltiin ja leikittiin ja fiilisteltiin ilta ja siinä se sitten menikinNyt kun on lapsen kanssa mahdollista olla koko ajanniin mieluusti käytän ajankin siihen! Eilen mulle ei tullut yhtään urheilua mutta ihan hyväkin tuon torstain päälle.

Tänään sitten teki mieli ihan hulluna jo sportataKoska kaksin ollaan täällä liikenteessä ja lenkille en voi vielä lähteä niinettä tyyppi jäisi kotiin niin tein aamutreenin olohuoneessaPakarajumppaa ja sitten kahvakuulien kanssa yläkroppaakinJa sitten kesken mun treeninkun pikkuduudsoni heräsi niin hän tuli kannustamaan"Onko rankkaa?"hän kysyi ja makaili vieressä kun mä puhisin pää punaisenaVastasin että onja hän sitten kannusti vieressäYhtenä liikkeenä oli punnerrus ja hän "punnersi" mun kanssaMeinasin punnertaa polvet maassamutta pikkumies sanoi että hän ei osaa tota liikettä noin eli munkin oli pakko punnertaa jalat suorana. Ihana olla lomalla ja ihana viettää yhdessä aikaa!

Tässä ohje mun aamun treenistä
  1. Selinmakuulla polvet auki lantion nostoa (ihan pieni liike!) 25 kertaa 
  2. Sama polvet yhdessä heti perään 25 toistoa
  3. Sama polvet yhteen ja polvet auki 25 toistoa


Älä vie lantiota maahan asti vaan tee vain pieni liike

  1.  Kyynärpäät maassa nosta toinen jalka ylös suorana 25 kertaa (asetu konttausasentoon kyynärpäät maahan)
  2. Jatka samassa asennossa samalla jalalla jalan nostoa niin että polvi on 90 asteen kulmassa ja nostat jalkaa koukussa puolivälistä ylös.
  3. Edelleen sama jalka ja jatketaan suoralla jalalla 25 toistoa seuraavastiNosta jalka suorana ylös ja laske hallitusti alasNosta uudelleen ylös ja nyt laske jalka suorana toisen jalan yli sivulle taakse.
  4. Toiselle jalalle tulee siis 75 toistoa putkeen ja nyt sama toisella puolella
  5. Asetu kylkimakuulle ja nosta jalkaa suorana ylöspäin 25 kertaa (kuin olisit 2 seinän välissä)
  6. Jatka samalla jalalla jalan nostoa niin että jalka on 90 asteen kulmassa (vie jalka vartalon etupuolelle ja nosta ylös) 25 kertaa
  7. Ja sitten sama toisella jalalla


Yläkroppaa tein nopeasti vielä 1 kierroksen (25 toistoa) joka liikettä

  1. Asetu selinmakuulle kuula molemmissa käsissäNosta kädet suoraksi kohti kattoa ja laske kuulat alas kapealla otteella (ojentaja)
  2. Seisten ylävartalo hieman kumartuneena kulmasoutu molemmilla kuulilla yhtäaikaa 25 kertaa
  3. Pystysoutu 2 kuulalla 25 kertaa
  4. Yhden jalan maastaveto 25 kertaa/puoli 2 kuulalla
  5. Punnerrukset 25 kpl
  6. Päänympäripyöritys 25 kertaa
Vatsoja oisin tehnyt tähän päällemutta aika loppui. Tääkin treeni on parempi kun ei mitään vaikka jalka vipattaisikin vähän lenkkipolulle! Mä ehdin sitten omalla lomalla kyllä liikkua ihan riittämiin! Nyt lähdetään Pelle Hermanniin liikennepuistoon! Mukavaa päivää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti