Sports Lady®

Sports Lady®

24.7.2013

Kotona taas ja suunnitelmia loppuviikolle



Ihana olla kotonaOlin laukkuineni perillä vasta puoli viiden aikaan aamuyöstäKoneessa tuli nukuttua aika hyvinSimahdin heti ruuan jälkeen kesken leffanSitten mä heräsin siihen kun lentoemännät kiinnittivät mun turvavyön ja nostivat penkin pystyynMulla oli takaisin tullessa ihan luxus paikka rivillä 1Palvelu pelasi hyvin ja kiitinkin lähtiessä hyvästä huolenpidostaSe mun Tempurin niskatyyny oli kyllä ihan priceless eilen kun olin ihan katki! 

Tänään mä sitten heräsin kuitenkin jo ysiltä ja oli pakko lähteä lenkilleIhana olla kotona! Reipas tunnin kävely ja sitten kauppaan ostamaan omia terveellisiä ruokiaKassi pitäisi purkaa mutta sitä ennen mä taidan käydä salillaHuomiselle varasin Hot Joogan ja pääsen värjäyttämään tän juurikasvunkinTästä se taas lähtee! Huomenna tosin olisi vielä vähän mussutusta luvassa kun mennään Mange Sudiin Eevan kanssaNamps! Mä oon kerran siellä käynytOnko paikka teille tuttu? Mä tykkään ihan valtavasti!



Saat Mange sud -ravintolan menun -35 % edullisemmin, kun käytät koodin MANGE35 ostaessasi ravintolaan lahjakortin. Alennuskoodilla ostetut lahjakortit ovat voimassa 31.10.2013 saakka.
MANGES35
Tämä alennuskoodi on voimassa ainoastaan Mange sudin verkkokaupassa. Sillä ei siis saa alennusta suoraan ravintolassa eikä pöytävarauksen yhteydessä.

2 kommenttia: