Sports Lady®

Sports Lady®

26.7.2013

Muuttofiiliksiä ja ale-koodin oikaisu

Sisiliassa - ei Kumpulassa
Sali vaihtui uimiseen tänään ja kilometrin verran tuli urakoituaTavallaan on siistiä mennä myös salillemutta mieli vetää urheilemaan ulkona! Ja tiedän että seuraava pidempi lepo kropalle on vasta joulukuussaNyt pitään nauttia siitäettä voi ottaa rennostiEi ole tullut mieleenkään ottaa kahvakuulaa käteen lomallamutta innolla odotan maanantaita oikeasti että tunnit alkaa! 


Mun uusi keittiö paitsi omat huonekalut puuttuu <3
Tänään on ollut muutenkin hyvä päiväSain vihdoin hoidettua myös muutto-asianOtin muuttofirman ensimmäistä kertaa ikinäYleensä olen "vaivannut" ystäviä ja sukulaisia tällämutta nyt muutton on perjantaina ja luulen että monikaan ei innostu viettämään elokuista perjantai-iltaa kantamalla mun tavaroita neljännestä kerroksesta (ei hissiä) alasPlus joutuisin hommaamaan pakun tai kuorma-auton joka tapauksessaTänne muuttaessa oli ihanat ihmiset auttamassa ja varsinaisessa muutossa siirtyi pääasiassa vain huonekalutPitkin viikkoa kannoin itse tänne ylös neljäteen kerrokseen yli puolet muuttolaatikoista. Että mä olin poikki sen jälkeenEn halunnut vaivata kavereita ja kannoin niitä itsekseni vähitellenTämän työn kanssa se yhtälö ei vain soviKahvakuula ei pysy kädessäjos vielä tuntikaupalla kannan tavaraa portaita alas ja ylös.

Me päästään muutaman viikon kuluttua muuttamaan uuteen kotiin ja mä oon aivan intona siitä!! Ihan mahtavaa! Tilaa tulee 25 neliötä lisää ja uudessa kodissa on myös iso parveke. Ensimmäistä kertaa pääsen sisustamaan myös sellaistaJa siellä on myös HISSI!! Luxusta! Jotenkin olen viehtynyt näihin ylimmän kerroksen asuntoihin ja ilman hissiä se on vähän huono yhdistelmäUudessa kodissa on myös iso keittiömikä on pitkästä aikaa luxusta myös! 

Mange Sud -jutun ale-koodissa oli virhe ja en saanut siihen enää perjantaina iltapäivällä oikeaa vastaustaParin kokeilun jälkeen onnistuin itse arvaamaan oikean koodin ja se on nyt korjattu postaukseenPahoittelutOlin saanut väärän koodinOikea koodi on MANGES35

2 kommenttia: