Sports Lady®

Sports Lady®

20.7.2013

Beach Day

Beach päivä tänään. Eilen tulikin valvottua myöhään. Aamuun asti ;) Jotenkin sitä tutustuu ihmisiin vaan niin helposti ja loppuillasta pääsin paikallisten beach partyihin. Koko ranta-alue oli täynnä joraavaa jengiä ja jonoakin oli ihan järjettömästi. Me päästiin takakautta ja ei tarvinnut jonottaa. Ai että oli huippua, tällaisesta joraamisesta mä tykkään ja asuvalintakin oli kuin sitä varten tehty :) Ihmiset tanssi hiekalla paljain jaloin ja osa jopa meressä.

Nyt relaa biitsillä.




Mä oon ollut ihan super laiska. Sporttikamat on mukana ja siellä ne on olleet laukun pohjalla koko loman. Uintia ja uintia. Maanantaille mä varasin reissun Etnalle. Katsomaan auringonlaskua. Siinailla näin auringonnousun vuorella ja nyt päinvastoin. Etnalle lähdetään iltapäivällä ja paluu on keskiyöllä.

Sisilia on aivan valtavan kaunis ja tänne kannattaa ehdottomasti tulla. Mun vieressä istui koneessa pariskunta, joka oli ottanut 2 viikon reissun. Määrittelemätön majoitus ja hinta vain 500 eur. He olivat saaneet ihan ok hotellin. Ehkä sitä mäkin koitan seuraavaksi.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti