Sports Lady®

Sports Lady®

25.7.2013

Loman jälkeiset syömiset & Missoni Dress

Aamiainen
Lounas
Välipala
On vähän ruuat keventyneet sitten viime viikostaNyt olen kevennellyt takaisin normirytmiin niin että päivässä on viisi (pientä)ateriaaNäiden ylläolevien kuvien lisäksi tulee siis vielä päivällinen ja iltapalaPaljon vihanneksia ja sopivasti protskua ja vähän rasvojaTänään on tosin vielä pikkaisen lomakivaa tiedossa kun mennään Eevan kanssa Mange Sudiin dinnerille. Oon syönyt tosin alkuviikon normaalia vähemmän ihan tarkoituksella. Ensi viikosta kun alkaa taas työt ja tunnit on pakko syödä enemmän tottakaiJa pahin lomapöhötys onkin lähtenyt hyvin poisEilen hikoilin salilla niin paljon että olin varma että hot joogassa tänään tuskin valuu pisaraakaanMutta toisinpa käviSuorastaan tipuin hikeä enkä varmaan koskaan ole ollut niin hikinen tunnin jälkeen! Eilen kävin aamulenkin lisäksi salilla ja tänään oon taas hot joogaillut ja pyöräillyt.

Tukka läks ja kuva otettu ennen väriä


Koko päivän fillarilla liikenteessä - Eva oli kuin tehty tähän koriin
Päivällä mä kävin ihanan Birgitan käsittelyssä Great Cutissaja pidennys otettiin poisIhana tunne! Sitten mä pyöräilin Merimiehenkadulle Dragon Tattoo -liikkeellemutta se oli suljettu elokuun puoleen väliin astiMä olen pitkään hingunnut ottaa tatuoinnin ja tänä syksynä sen aion tehdäSynttärilahjaksi itselleniTakaisin pyöräillessä mä näin Kauniin Veeran ikkunassa Missonin mekonja piti mennä katsomaan mitä se maksaa ja miltä se näyttää. Aika kivaltahan se näytti!

Ja samalla vähän kyselin miten heillä menee myyntitilin kanssaMulla on muutama Mulberryn laukkujotka aion laittaa kiertoon kun ne on olleet kaapissa käyttämättöminä jo jokusen vuodenJa sitten jotain Guccin ja Pradan kenkiä mitä en enää käytä. Turha niitä on siellä jemmata vuosikausia?

Onko Kauniin Veeran lisäksi muita vinkkejä Second Hand kaupoista mistä saisi ehkä paremmankin hinnan tavaroilleen? 

Kokemuksia anyone?


6 kommenttia:

  1. Mitä, jos laitat tänne blogiin niitä myyntiin? :)

    VastaaPoista
  2. Moikka! Voisin periaatteessa laittaakin! Samalla lailla kuin oon myynyt niitä mekkoja ja sporttivaatteitakin. Mun pitää käydä ne läpi ja katsoa mitä laitan pois!

    VastaaPoista
  3. Meinasin ehdottaa samaa, että tänne vaan myyntiin - ei mene provikoitakaan :)

    Merkkituotteet menee käsistä huutonetinkin kautta, olen huomannut...

    VastaaPoista
  4. No taidan aloittaa täältä niiden kanssa :)

    VastaaPoista
  5. Heiiii, Hanne Liskogalleriassa on toooooosi pätevä tekemään tatskoi!! Suosittelen :)

    -love-

    VastaaPoista
  6. Okei, pitää tsekkaa! Oot sä ottanut siellä tatskan?

    VastaaPoista