Sports Lady®

Sports Lady®

27.7.2013

Aamulenkki ja tarjous ravintovalmennuksista


Mä heräsin tänään vasta ennen kymmentä kun puhelin soiTeki hyvää nukkua ja sitten mä lähdinkin heti lenkilleVähän ehkä liian kuuma ilma juosta mutta teki hyvää!



Nyt mä taidan lähteä uimaan kun on näin hieno ilma! Eli tällainen pikapostaus nyt aamustaMun aamiaiset on olleet tällä viikolla aina 11 pintaan kun oon tehnyt aamutreenit niin myöhään <3 Se on lomaa! Mutta maanantaina alkaa taas duunit ja sitä mä odotan!! Jes!

Faceen laitoin tarjouksen ravintovalmennuksista tänään! 

1 kk ravintovalmennus -10% ja 2 kk valmennus -20%

Sinulle suunnitellaan oma ruokavalio jota sitten on helppo noudattaa ja tuloksia tulee aivan varmastiTarjous voimassa 15.8 asti ja tilaukset hanna@sportslady.fi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti