Sports Lady®

Sports Lady®

31.7.2013

The mind is everything







Piti kerätä muutama motivaatioklippiMoni aloittaa uuden elämän kesäloman jälkeenLomalla on useasti aikaa miettiäTai mä oon ainakin sellainenMuistan kolme vuotta sitten heränneeni olotilaan (ylin kuva)jossa kysyn itseltäni olenko onnellinenVastaus oli "en ole"Jotain puuttuiTai itse asiassa aika paljonkin puuttui vaikka periaatteessa minulla oli "kaikkea"Makasin riippumatossa ja sitten sen keksin mikä musta tulisi isonaOlin odottanut oivallusta noin kymmenen vuottaSen jälkeen ei ollut enää mitään estettä laittaa pyörät pyörimäänEikä paljon ollut väliä mitä muut tähän sanoivatOlin päättänytTai sellainen mä vain olenKun jotain päätän niin myös teen.

Tällä hetkellä kaiken sen jälkeenmitä kolmessa vuodessa on tapahtunut voin vastata yllä olevaan kaavioon YesTottakai on aina itsensä kehittämistä ja muutamutta päällisin puolin elämä on kunnossaVoin sanoa olevani onnellinenAsiat on hyvinIhan helppoja ei ehkä viimeiset vuodet ole olleetmutta kaiken sen keskellä olen jollain tapaa taas löytänyt itseni uudelleen. Jos katsotaan kolmen vuoden takaiseen Hannaanniin osaan elää enemmän hetkessä ja nauttia siitä mitä nyt on. Osaan arvostaa asioita ja iloita pienistä asioistaOsaan nähdä asiat positiivisestiSe kai on kaikkein tärkeintä lopultaMun mielestäJa mulla on maailman ihanin lapsijonka kanssa ollaan niin samalla aaltopituudella ja kotona on hauskaa ja saa nauraa!


Nyt olen aloittamassa yhden uuden jutun ja myös tähän asiaan voin tsempata itseäni yllä olevilla kuvilla <3 Näköjään kesäloma on jälleen tehnyt tehtävänsä ja on ollut aikaa ajatella. I'm so excited! Ja se ei liity noihin raakakakkuihin joista laitoin aiemmin tänään postausta faceen! Toki niitäkin on mahdollista tilata ja olen myös noista raakaruokajutuista ihan intona!


Mitkä on sellaisia asioita mitä sinä haluaisit tehdä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti