Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

21.2.2011

The Gorgeous Blogger palkinto

Sports Lady on saanut "The Gorgeous Blogger" palkinnon. Kiitos paljon tunnustuksesta! Nyt siis vastailen näihin muutamiin kysymyksiin teille lukijoille.




Milloin aloitit blogisi?
Aloitin blogini reilut 3 kk sitten marraskuussa 2010. Ja kuvitelkaa: 30 000 kävijän raja ylittyi eilen! Mahtavaa, kiitos kun luette!

Syksyllä karkasimme Istanbuliin ja sillä reissulla Sports Lady myös sai nimensä...
Mistä kirjoitat blogissasi, mitä kaikkea se käsittelee?
Kirjoitan täällä kaikesta mikä liittyy urheiluun, ravintoon ja hemmotteluun.  Täältä löydät kuntosalivertailuja, kotitreeni-ohjeita, kuntoiluvinkkejä (kahvakuula, functional training, kuntosali), painonpudotusvinkkejä ja painavaa asiaa terveellisesti elämisestä. Tykkään kaikesta hemmottelusta ja kauniista  asioista ja sorrunkin höpöttämään myös kaikkea niihin liittyvää. Testaan myös erilaisia tuotteita ja hoitoja.





Mikä seikka tekee blogistasi erityisen verrattuna muihin?
Sports Lady tekee vertailua eri liikuntakeskusten välillä. Aloitin kuntosalivertailu –projektin, sillä halusin nähdä missä tulevat personal treinattavani mahdollisesti treenaavat ja lisäksi halusin selvittää salien suhtautumisen ulkopuolisiin personal trainereihin (eli minuun), sillä monilla saleilla on omat treenarit. Projekti on ollut hyvin hyödyllinen. Tietääkseni myös melko ainutlaatuinen?   

Tutustumiskäynti Kämpin salille
Tutustumiskäynti HappySouliin
Sports Lady käsittelee asioita positiivisesti ja ilon kautta. Toivon että oma innostuneisuuteni välittyy myös teille lukijoille. Yritän kirjoittaa hyvinvoinnista mahdollisimman laaja-alaisesti, ja myös niin, että teksteistäni olisi teille hyötyä. Urheilun lisäksi on siis paljon ravintojuttuja ja tietysti kauneuteen ja hemmotteluun liittyviä juttuja. Haluan kirjoituksillani myös välittää sen, että kaikki mitä haluat saavuttaa, on mahdollista!

Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen?
Blogin kirjoittaminen on ollut pidempään haaveena, mutta  aihetta ei ole ollut aikaisemmin kirjoittaa mistään. Lokakuussa 2010 päätin 10 vuoden urani Helsingin Pörssissä ja siitä lähtien minulla on ollut aikaa omistautua rakkaalle harrastukselleni ja uudelle elämäntehtävälleni: hyvinvoinnille. Olen tehnyt harrastuksesta ammatin itselleni. Päätin silloin myös toteuttaa pitkäaikaisen haaveeni ja alkaa kirjoittamaan blogia. 

Duunireissulla Tukholman konttorilla elokuussa 2010
Mutta oikeastaan kaikki alkoi viime keväänä. Tein itse silloin elämäntaparemontin ja sen mukanaan tuoma hyvä olo oli upea. Haluan välittää sitä nyt blogin kautta Teille rakkaat lukijani. Kesällä oli myös paljon aikaa miettiä asioita, silloin tapahtui muutenkin paljon elämässä käänteitä tekeviä asioita jotka antoivat ajattelemisen aihetta. 


Lenkillä Ruissalon pelloilla viime kesän kesälomareissulla
Elämäntaparemontin innostamana tajusin mikä minusta tulee isona: Personal Trainer!  Olen 12 vuotta sitä miettinyt, mikä olisi työ jota tekisin täydellä sydämellä. Tämä on työ missä on koko sydän mukana! Työn ohessa aloitin opiskelut Trainer4You'lla Helsingissä. Ensin Hyvinvointivalmentaja, sitten Kuntosalivalmentaja, Kahvakuulaohjaaja ja Ravinto-ohjaaja. Ja tämän vuoden maaliskuussa saan Personal Trainer lisenssini.  Kuntosalivertailuprojektini oli myös mainio aihe kirjoittaa. Opin ja omaksun myös itse asioita kirjoittaessani ja nautin kirjoittamisesta. 

Sen minkä teen, teen täysillä
Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?
Haluaisin osata valokuvata paremmin (vaatii aikaa perehtyää kameran toimintoihin ja ominaisuuksiin…).  Haluaisin lisätä videoita tänne, vaatii myös aikaa ja opettelua…? Haluaisin myös kokata itse enemmän ja laittaa reseptejä jakoon muillekin. Kokeiltavana olisi liuta erilaisia reseptejä aina terveellisistä jälkiruuista ihaniin pääruokiin. Paljon on mitä haluan tehdä, ja niistä saatte tulevaisuudessa nauttiakin (en paljasta vielä).



”The Gorgeus Blogger –palkinto on suunnattu kaikille upeille bloggaajille. Jokainen vastaa viiteen blogiinsa liittyvään kysymykseen ja jakaa tämän palkinnon viidelle, jotka mielestään sen ansaitsevat.”

Annan tämän palkinnon:
Helenelle (takaisin), joka kirjoittaa uudesta terveellisestä elämästään
Lauralle, joka tekee upeita meikkejä
Johannalle, Personal Trainer kollegalleni joka treenaa 2011 Fitness Expoon
Patricialle, joka on ensimmäinen blogia kirjoittava tuttuni
Tainalle, ihqulle Personal Trainer -kollegalleni, joka toteutti juuri unelmansa ja laittoi myös blogin pystyyn




8 kommenttia:

  1. Onneksi olkoon saavutuksistasi. Mukava blogi. Löysin juuri. Ei ihme, että toiset bloggaajat muistavat!
    Merja UK

    VastaaPoista
  2. Kiitos Merja! Ja tervetuloa lukemaan Sports Ladyn juttuja :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos Hanna! :) Tämäpä piristi iltaani paljon! <3

    VastaaPoista
  4. Sulla on ,Helene, tosi kiva blogi, yksi suosikeistani!

    VastaaPoista
  5. Olipa mukava postaus, josta heti heräsi kysymys.. Olet tehnyt elämäntaparemontin vuosi sitten. Saanko kysyä millaista elämäsi oli ennen, kuuluiko siihen liikunta? Koska olen aina ajatellut, että sinä olet läpi elämäsi hallinnut terveelliset tavat syödä ja ennenkaikkea treenata.

    VastaaPoista
  6. Olen kyllä aina treenannut ja elänytkin melko terveellisesti. Paheena olivat aiemmin karkit, ulkonasyöminen, leivän syönti ja kakkujen leipominen. Karkkia saattoi mennä kilokin viikossa. Lapsen kanssa kun olin kotona, tuli oltua liikkeessä koko ajan ja puuhasteltua kaikkea joten silloin pystyi syömäänkin mitä vain. Ja leipää söin tosi paljon ennen. Leivoin tosi usein ja herkkuja tuli tietysti syötyä.

    Kun menin takaisin töihin, puuhastelu vaihtui päätteen edessä istumiseen ja painoa tuli muutama kilo lisää kun ruokailutottumukset pysyivät ennallaan. Ulkona käytiin paljon lounaalla ja viikonloppuisinkin ulkona tuli syötyä. Sitten keväällä yhden lomareissun jälkeen (all inclusive hotellissa tuli todella herkuteltua) päätin että nyt loppuu mussutus ja laitan itseni kuntoon.

    Ravintomuutosten lomassa muutin myös liikunnan: 3-5 aamulenkkiä viikossa ja siihen kuntosalia päälle ja tanssitunnit. Sain ylimääräiset kilot pois ja olo oli timmi ja pirteä. Ulkonasyödyt lounaat vaihtui omiin eväisiin ja ruoka-ajat säännölliseksi. Herkut pois kokonaan (lukuunottamatta mässypäiviä joita oli kesällä muutama) ja tilalle marjoja ja rahkaa.

    VastaaPoista
  7. Kuulostaa niin tutulta.. Ei voi muuta kuin nostaa hattua sinulle :)

    VastaaPoista