Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

17.2.2011

Tiristelyä ennen matkaa, how to get fit

Tervetuloa uudet lukijat! 


Aloitin viikko sitten kiristelyprojektini Thaimaan lomaamme varten. 2,5 vkon aikana olen päättänyt sulatella vähän ylimääräistä pois, sen verran mitä tässä nyt ehtii. Olen päivässä pitänyt nyt noin 500 kcal vajetta ja liikkunut vähän rivakammin. Sen lisäksi olen käynyt myös HYPOXIssa 4 kertaa ja 6 kertaa on vielä jäljellä. (Teen erikseen HYPOXIsta vielä jutun paljonko mitoista lähti.) 


Vaaka näyttää mukavasti pikkuisen vähemmän kuin viikko sitten.  Painonpudotus on oikeastaan tosi yksinkertaista, kun saa vain päätettyä että se tapahtuu nyt. Itsekuri on kaiken a ja o. Ainakin minulla kaikki lähtee korvien välistä. Mutta olen erittäin joko tai ihminen, yhtään ei voi lipsua tai lähtee lapasesta samantien.




Eilinen TRX todella tuntui kropassa, ihana tunne. Lihakset eivät tulleet onneksi niin kipeiksi, sillä illalla hieman kahvakuulailin ja venyttelin myöhemmin pitkään ja hyvin. Mutta pitkästä aikaa koko kroppa oli sen tuntuinen, että treenatttu on. Tänään tein aamulla juoksutreenin Elitessä ja lounaan jälkeen olin kollegani Liinan kanssa GB:llä. Liina on ihan parasta treeniseuraa ja korjaili treeniasentojani taas, kiitos! Paljastui myös hauska yhteensattuma: molemmilla on treeniä vahtimassa Pikku Myy. Myy vahtii siis molempien editystä toukokuun juoksulle!


Illalla on sitten se SUUNNON bloggaritapahtuma. Siitä myöhemmin lisää. Can't wait! 


Ihanaa torstaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti