Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

24.2.2011

10km lenkki ja muita hiihtoloman merkintöjä treenipäiväkirjaan

Eilen kävin spinningissä, pitkästä aikaa. 45min polkemisen aikana keskisyke oli 147 ja huiput 174. Energiaa meni 340 kcal. 

Tänään olin taas juoksumatolla, ja tein nyt pidemmän lenkin. Juoksin 10km! Ekaa kertaa juoksun aikana tuli flow olotila. Juoksu tuntui hyvältä ja kevyeltä ja tuntui että liidän ja leijun. Peruskestävyysalueella jälleen pysyttiin. Hyvä treeni! Energiaa meni 580 kcal ja keskisyke oli 133.

Ihanaa kun olen muuttanut treeniohjelmani täysin juoksuun tähdäten. Harjoittelu on taas mielekästä, kun saa vaihtelua kaikkeen tekemiseen. Nykyään siis juoksen (on tasavauhtista, intervallia, mäkiä, spurtteja..), käyn spinningissä ja salitreenin muutin myös. 3 -jakoinen puntti vaihdetaan funktionaaliseen koko kropan treeniin ja sen lisäksi teen TRX:ää.

Porihallilla on mainio palvelu. He tekevät tiskillä juoman tilauksesta.
Cappucino -palari maustettuna vaniljalla, nami! 
Kävin myös ostoksilla Porissa ja löysin jotain kivaa.


Trikoot Ginasta 4,90 alesta ja Peakin panta 20 eur.
Huomenna urheillaankin taas kotimaisemissa. Mahtavaa päivää kaikille!




5 kommenttia:

  1. Minkä verran sulla meni aikaa tuon 10km juoksemisessa? :)

    VastaaPoista
  2. Tosi pitkään, sillä pysyttelin PK-alueella.. Hölköttelin 1h 20min sitä.

    VastaaPoista
  3. Uskomatonta että joku voi päästä flow'hun juoksumatolla, minusta se on niin tylsää, että mieluummin olen juoksematta kokonaan :D Onneksi säätiedotus lupailee lämpimämpiä kelejä, niin pääsee taas kunnolla lenkkeilyn makuun. Tänään uskaltauduin jo 9 km juoksemaan ulos, kyllä tuntui hyvältä :)

    VastaaPoista
  4. Niinpä, en olisi ikinä uskonut :) Mitähän se ulkona juokseminen sitten aiheuttaakaan! Sitä odotellessa :)

    VastaaPoista
  5. Olis tosi kiinnostava kuulla lisää tuosta sun uudesta funktionaalisesta saliohjelmasta! Tai varmaan sitä onkin tulossa pikkuhiljaa :)

    VastaaPoista