Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

3.12.2010

Perjantain ruokapäiväkirja

klo 10.30 aamiainen: kaurahiutaleita 40g, puuron joukkoon soijalesitiinirae 10g, 1 rkl MeHeVi:n mustikkajauhetta ja koristeeksi 50g mustikoita, 100g raejuustoa, vitskut



klo 11.30 latte ja 2 palaa suklaata (jäi päälle nyt näköjään eilisestä kun söin lahjaksi saamani konvehdit yöllä...ja kun kerran kylässä tarjotaan niin tuli otettua)

klo 14.30 2 ruispalaa, 100g raejuustoa ja pieni purkki (56g) tonnikalaa öljyssä


Klo 16.30 Välipala: 250g maitorahkaa ja 100g vadelmia


Klo 20.00 Illallinen: n. 300g kasviksia ja salaattia, n. 100g broileria ja 25g raejuustoa. Pepsi Maxia.

klo 21.30 Iltapala: 250g rasvatonta maitorahkaa, 10g vehnäleseitä, 5g soijalesitiinirakeita ja 1,5dl sokeriton marjakeitto

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti