Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

3.12.2010

Sports Ladyn ruokavalio

How do I eat?
Aamiainen: 40g kaurahiutale, 100g raejuusto, 10g soijalesitiinirae, 50g marjoja, 1 rkl marjajauhetta, kahvia ja ykkösmaitoa joukkoon
Lounas: 100g kanaa tai kalaa, 300g vihanneksia, 25g rasvaton raejuusto,5g öljyä
Välipala: 250g rasvaton maitorahka, 100g marjoja tai protskupatukka
Päivällinen: 100g kanaa tai kalaa, 300g vihanneksia, 25g rasvaton raejuusto, 5g öljyä ja hedelmä tai 40g riisiä tai pastaa
Iltapala: 250g rasvaton maitorahka, 10g vehnäleseitä, 5g soijalesitiinirae tai muutama pähkinä, 1 dl sokeriton mehukeitto

Vettä juon päivän aikana paljon, menee varmaan 3 litraa... Lisäksi vitamiinit.

Painot ovat raakapainoja, ennen kypsentämistä. En nykyään punnitse ruokaa enää, osaan jo silmämääräisesti arvioida määrät. Kala on usein lohta mitä syön. Kalaa tulee syötyä useamman kerran viikossa.


Suunnilleen näin pyrin päivittäin syömään. Käytännössä tulee syötyä vähän enemmän nykyään lisääntyneen urheilumääränkin vuoksi jo. Muuten ei jaksa ja menee täysin miinuskaloreille.

Kerran viikossa tulee syötyä myös sushia, joka on ehdoton lempiruokani. Niin, ja se suklaa näin talvella... Herkkuja sallin itselleni nykyisin myös, mutta pyrin pitämään herkuttelun kohtuuden rajoissa ja rajoittaa sen yhteen kertaan per viikko. Ja punaviini on myös heikkouteni... siinä vasta turhia kaloreita onkin.

2 kommenttia:

  1. Ihailtavalla kurilla syöt arkisin... Utelias kysymys: syökö miehesi samalla tavalla, vai tehdäänkö teillä kahta eri ruokaa?
    T. Lily

    VastaaPoista
  2. Moi Lily! Sekä että. Jätän joskus vain ne minulle "ei sopivat" jutut pois ja joskus kyllä teen vaan itselleni ja muut syövät muuta. Usein selvitään kyllä samoilla ruuilla. Ihan hyvin on sujunut meillä :)

    VastaaPoista