Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

14.3.2013

Aamiainen ja eväät


Smoothieen tuli tänään aamulla

Mustaherukkaa
Avocadoa
Päärynämehua
Omenasosetta
Omenkuitua
Kookosöljyä
Cashew'ta 
Vanilla protskua

d-vitamiinit smoothien joukkoon
luomupuuroa luomuomenasoseella ja vadelmilla
Tein myös eväitä päivää varten ja täytyy sanoa että mulla on jo nyt ikävä näitä omia terveellisiä ruokia! Tahkon tarjonta ei ole hääppöinen mutta Rehdissä on kyllä hyvää ruokaa ja sinne varmasti mennäänkin syömään tälläkin reissulla! Koska hiihtokeskuksiin tulee kunnollisia paikkoja joista saa terveellistä ruokaa? 

Vitamiinit ja jotain eväitä lähtee kuitenkin mukaan! Enköhän mä pärjää?

Eväinä smoothie/loimulohisalaatti/parapähkinöitä/omena/päärynä/bansku/itse tehty protskupatukka/Ruohiksen protskupatukka/vitamiinit

2 kommenttia:

  1. Olen vähän aikaa seurannut blogiasi ja nyt on pakko ihmetellä miksi kaiken suuhun menevän on pakko olla noin keinotekoista? Kaikki melkeinpä pussista tai purkista. Jos ihminen syö normaalia terveellistä lisäaineetonta ruokaa ja liikkuu, pysyy terveenä eikä paino nouse.

    VastaaPoista
  2. Mun ruuat ei oe pussista tai purkista :) Ne mitä purkista vaikka smoothieen joskus menee on luomua. Voisihan niistä ottaa enemmän fiiliskuvia niin näyttäisi paremmalle. En mäkään lähde arvostelemaan sun ruokia mitkä näyttää sisältävän todella paljon gluteenia. Oletko koskaan kuullut sen haitoista? Hyviä kuvia ja herkullisen näköistä kyllä.

    VastaaPoista