Sports Lady®

Sports Lady®

19.3.2013

Aamiainen ja reissuvalmisteluja lämpöiseen

Kuudelta heräsin (automaattisesti) ja aamulla on hyvä tehdä rauhassa duuniakun lapsi nukkuu vieläTein aamiaiseksi smoothien ja tuplasatsista tuli toinen samanlainen mukaan päivän välipalaksiLounaan nappaan varmaan kaupungillakun mulla on aamusta asti siellä tunteja ja tapaamisia.

Tänään pitäisi pakata Me lähdetään lapsen kanssa Egyptiin torstaina aamullaNyt te varmaan ajattelette että miten toi reissaa koko ajan? Viime kesän jälkeen on tullut tosiaan reissattua nyt ehkä enemmän kuin koskaan.

Me varattiin tää matka loppukesästä lapsen kanssaJouduin perumaan meidän viime kesän lomamatkan (tai en joutunut vaan halusin perua sen) kun äiti tarvitsi meitä Porissa tai ennen kaikkea halusin itse olla siellä mahdollisimman paljonLapselta peruuntui aika paljon muutakin suunniteltuamitä sitten myöhemmin on toteutettu ja mä pidän aina lupaukseniÄidin sairastamisen aikana ei matkustettu ja vietettiin kaikki mahdollinen aika yhdessäSiitä olen tosi iloinenVaikka suru on edelleen suuriniin tietää sydämessään sen että on tehnyt kaiken voitavansa ja viettänyt kaiken mahdollisen ajan yhdessä mitä ikinä on voinutMietin tosi pitkään (yli puoli vuotta) haluanko asiasta täällä kertoa kun olen kuitenkin pyrkinyt pitämään yksityiselämäni hyvin erillään näistä asioistaMutta nyt helpotti olo itselläkin kun siitä olen teillekin kertonut. Ja koska aina pidän lupaukseni niin reissuun lähdetään lapsen kanssa vaikka ehkä nyt ei olisi kaikkein paras hetki! Mutta hän on sen ansainnut <3

2011 Egyptissä Siinailla - olin ihan yksin reissussa

Ja värjäsin tummaksi tukan ennen matkaa (mikä itse asiassa on mun oikea väri)

5 kommenttia:

  1. AIvan ihanat noi sun tummemmat hiukset!!!! Oot paljon nuoremman ja freesimmän näköinen niissä. Mukavaa matkaa teille! Molemmat on ansainnut loman, pikkumies erityisesti :)

    VastaaPoista
  2. Ihanaa reissua teille molemmille, olette matkan ansainneet.



    VastaaPoista
  3. Kiitos teille molemmille <3

    VastaaPoista
  4. Oot kyllä niin Fressi ja kaunis! Nautinnollista, ansaittua lomaa teille molemmille! :) T. Piia (ex Fd :))

    VastaaPoista
  5. Kiitos Piia kauniista sanoita :) Ja ihanaa kevättä sulle!

    VastaaPoista