Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

29.3.2013

Paluu arkeen ja vinkkejä syömisen keventämiseen


Mulla oli viikon Fat Camp tuolla reissussa (tässä nyt tosin yksi terveellinen kuva sieltä) ja nyt palataan takaisin ruotuunLomalla syöminen on ihan ok kun sitten taas palaa takaisin normaaliin ruokailuun eikä jatka "possuttelua"Kunhan muistaa nauttia jokaisesta syömästään suupalasta

Painoa pudotettaessa taas ei ole varaa tällaiseen viikon mässäilyynMutta silloinkin voi pitää herkkupäivän silloin tällöin! Sen jälkeen on taas palattava takaisin omaan ruokavalioon

Teillä taas tämä ruotuun palaaminen tapahtuu ehkä pääsiäisen jälkeen?




Tässä muutama vinkki kuinka keventää syömistä 

1) unohda leivät ja herkut
2) syö säännöllisesti
3) muista hyvät rasvat 
4) syö paljon vihanneksia
5) syö proteiinipitoista ruokaa
5) muista juoda vettä (2-3 litraa päivässä)
6) unohda drinksuttelu (rasva ei pala jos veressä on alkoholia)

Aamiainen
Tee smoothie tai munakas

Lounas ja päivällinen kannattaa rakentaa seuraavasti
Vihanneksia ja kanaa/kalaa/lihaa ja lisäksi päivällisellä syö pieni määrä riisiä/kvinoaa/täysjyväkauraa/perunaaWokkaa laita uuniin tai tee vihanneksista salaatti tai keitto!

Välipalana toimii hedelmä tai rahka ja iltapalaksi voit tehdä munakkaan/smoothien/rahkan!

Muutenkin kehotan valitsemaan aina ne puhtaat vaihtoehdot ja välttämään eineksiä tai muita teollisia tuotteita (jugurtit/rahkat/mehut/light limut)! Ne ovat täynnä lisäaineita ja kaikkea turhaa ja ylimääräistäOsta mieluummin maustamatonta rahkaa ja lisää joukkoon marjoja ja makeuta halutessasi vaikka steviallaTai syö välipalaksi vaikka tuoretta ananasta tai greippiä! Ja terveellinen smoothie valmistuu hetkessä marjoista ja luomuprotskujauheesta! Ja käytä mieluummin noita luomuversioita kuin ruokakaupoissa myytäviä "lisäainepommeja".


Tai sitten helpointa on ottaa itselleen 1 kk ravintovalmennusSiinä sinulle tehdään henkilökohtainen ruokavalio ja saat vinkkejä terveelliseen syömiseen joka tukee juuri sinun tavoitteitasi! Lisää infoa www.sportslady.fi tai hanna@sportslady.fi.

Ja nyt muuten niin innolla odotan että Sports Ladyn uudet sivut ovat valmiit! Niistä tulee hienot! Niihin pitää kirjoittaa pääsiäisen aikana vielä sisältöä jonkin verran ja sitten Tadaaa!!! Can't wait! Pääsiäinen mulla siis menee terveellisesti syödessä ja sitten vähän töitäkin tehdessä! Taidan jättää mämminkin nyt väliin vaikka se mun suurta herkkua onkin! Nauttikaa tekin mun puolesta!

Mikä on muuten susta paras pääsiäisherkku?

IHANAA PÄÄSIÄISTÄ TEILLE!

XoXo
Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti