Sports Lady®

Sports Lady®

29.3.2013

Kuntoa Kansalle askelmittarikisan tilanne

Mulla oli yli viikon askeleet päivittämättä Kuntoa Kansalle askelmittari -kisassa. Olin johdossa ennen meidän lähtöä ja nyt oli mielenkiintoista nähdä kuinka reissun jälkeen tilanne heilahtaisi! Kävin äsken täyttelemässä puuttuvat askeleetOn the Go -blogin Heidi oli johdossa ja toisena tuli The Climb blogi.

Mulla oli askelmittari kaulassa ekana matkapäivänä mutta muuten en uikkareissa viitsinyt mittari kaulassa kuljeskella (koko päivän muuten paitsi uidessa tietty)Viime viikon torstaina (meidän matkapäivä Suomi-Egypti) askelia tuli 11 054Muille päiville arvioin askelmääräksi päivittäin 9000 askelta vaikka todellisuudessa niitä tuli paljon enemmän varmastiTänään mittariin on tullut sen verran jo askelia lapsen kanssa puuhastelusta ja kotihommista vaikka en ole mitään lenkkiä tehnytkään. No käppäiltiin me potkulaudan kanssa kaverin luo leikkimään mutta mitään kunnon kävelyä ei ole tullutSitten lomaviikon aikana tein 4 kpl 90 min salitreeniä ja uintia laitoin askelmuuntotaulukkooon 60 min per päivä vaikka sitäkin todellisuudessa tuli enemmän.

Kampanja loppuu 5toukokuuta ja tällä hetkellä 650 000 askeleesta olen saavuttanut jo 865 789 askelta eli olen jo tavoitteessa ja reilusti ylikinTavoitteen ovat ylittäneet myös nuo kaksi edellä mainittua blogiaMuilla on vielä matkaa siihen mutta ylittävät hekin sen varmasti pian! Hyvä meidän joukkue!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti