Sports Lady®

Sports Lady®

26.8.2013

Aitoja makuja ja hikistä hyötyliikuntaa

Aamulla kävin vetämässä Haltonilla tunnin ja hyvät treenit saatiin miesten kanssa siellä aikaiseksi! Lopun päivää otin "vapaata". Tunnilta suoraan ajoin Herttoniemeen viemään autollisen tavaroita HopelleMenee paikkaan jossa niitä tarvitaanSitten pikkumies lähti mun kaveriksi hoitamaan asioitaHän halusi pitää lintsauspäivän tarhasta kun ehdotin! Kauniiseen Veeraan vietiin laukkujakenkiä ja mekkoja myyntiinSen jälkeen käytiin syömässä Töölössä Aito RavintolassaAi super miten hyvää! Maut kohdallaanSuosittelen! Mä otin fetasalaatin ja lapselle saatiin fiksattua annos ahvenista ja porkkanoistaPalvelu oli hyvää ja lapsiystävällistävaikka varsinaisesti lasten annoksia täältä ei saanut.

alkusalaattipöydän antimia
fetasalaatti 
lippis ja piirrustusvälineet kyllä lähti heti kun ruoka tuli
Sitten kotiin ja tehtiin 2 keikkaa varastolle. Kannoin vintiltä auton täyteen tavaraa pariin otteeseen! Tavaraa on pakko viedä jonnekinUuteen kotiin ei mahduEnkä halua täyttää pientä varastokoppia kaiken maailman valokuva-albumeillaIhanne olisi saada varastoon kotona urheiluvälineet ja matkalaukut ja joulukoristeetJa sitten ne "tunnearvo" asiat ja kirppiskamat voi viedä Pelikaanivarastoon. Sellaisen mä tänään hommasin! Mä oon niin supertyytyväinen kaikesta mitä oon saanut aikaan! Sitten ruokakauppaankotona kokkausta ja pakkaustaTänään tuli 40 muuttolaatikkoa lisää ja iso rulla kelmuaPakkasin taas laatikkokaupalla tavaraa ja sitten oli pakko käydä vielä heittämässä yksi varastokeikkaSanon vaan että hiki valuu tässä hommassa! Painavia laatikoita vintiltä taas alas! Mutta en halua mitään turhaa uuteen kotiin ja yritän antaa tavaroille mahdollisimman hyvän kodin ja säilöä sen mitä ei voi laittaa pois johonkin hyvään paikkaan! No tässä mun päivän urheilut! Hikihän tässäkin tuli! Useaan otteeseen


Aamulla Aleksanterin Teatterille tuntia pitämään ja sitten asiakkaiden välissä yritän saada jotain järkevää aikaiseksi muuttorintamalla! 

Tiistain aamutunnit Studio Yamassa klo 8.45-9.45! Kertamaksu tänne on 15 euroa ja kymppikortti 130 euroaSmartumit ja Sporttipassi ja Virikesetelit käy! Nähdään aamulla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti