Sports Lady®

Sports Lady®

6.8.2013

Kuvapläjäys illan tapahtumasta ja Sports Ladyn treenifilosofiaa



Kiitos kaikille mukana olleille tänään Aleksanterin Teatterilla! Ihanaa porukkaa ja hyvä meininki! Pidin ilmaistunnin ja iltapäivän aikana oli myös hyviä tarjouksia tunneista ja ravintovalmennuksista! Vedettiin ihan kunnon setti ja hiki tuli kaikille niin kuin pitikin!


lämmittelyä - vartalon ympäri pyöritys
etuheilautus
ja sama yhdellä kädellä 
rinnallevetoa
ja työntöä
puolikas kasi ja kierto sivulle
punnertaa punnertaa
Yllä olevassa(kin) kuvassa selitän tekniikoita koko ajanMun tunnilla ohjaan aina jokaista henkilökohtaisestija kierrän katsomassa liikeratoja ja tekniikoitaItselle treeniä ei juurikaan tunneilla tuleTai no vähän tottakaiMutta olen siellä teitä asiakkaita varten ja oman treenin teen erikseenEn mene omille tunneille treenaamaan itse

Mulle oikeasti on tärkeääettä jokainen tekee mahdollisimman oikein liikkeet ja että jokaiselle tuntilaiselle tulee fiilisettä juuri hänet huomioidaanMiten monet kerrat vaikka joogassa (joka ei todella ole mun vahvin laji) toivoisinettä ohjaaja tulisi korjaamaan asennon ja kertoisi enemmän miten liike pitää tehdäEhkä se usein tuntuu itsensä toistamiseltakun huomauttaa eri asioistamutta niin se vain menee että aina ei voi kaikkea muistaaJa miten monet kerrat olen ilostunut siitäkun minua on tultu tanssitunnilla tai joogassa korjaamaanIhan parastaja silloin tietää missä sen liikkeen pitää tuntuaja että saa tuntumaan sen oikein! Tai että saa tehtyä liikkeen oikeinkun hiffaa mistä on kysymys.

vielä menee!! 
ja sitten mä "konttaan" ja näytän mallia tuntilaisten vieressä lattialla ja selitän  
ajanottoa - vielä menee muutama sekunti! 
ja nyt selitetään miten saa parhaat tehot irti punnerruksesta

asentoja käyn myös korjailemassa ja jeesailemassa

Summa summarum! Minulle asiakas on aina ykkönenja toivon että mun tunneilta lähdetään kotiin hyvällä fiiliksellä ja kunnolla treenin tehneenä! Ja seettä liikkuminen on hauskaa ja mukavaa on se kantava voimajolla jaksaa tehdä sitä läpi elämän! Siinäpä se! 

Tunteja joissa pääsee mun kanssa treenaamaan on seuraavasti

ti 8.45-9.45 Aleksanterin Teatteri Studio Yama (ensi viikosta alkaen)
ke 18-19 Kumpulan Intianpuiston hiekkakenttä
to 18-19 Kaivopuiston hiekkakenttä (kokoontuminen 17.50 Kaivohuoneen edessä jos lainaat kuulaa multa)
su 18-19 Kumpulan kylätila (syyskuussa ja tästä tarkempaa infoa lähiaikoina)

Kertamaksulla pääsee ja kymppikortteja voi ostaamyös Smartumit ja Sporttipassi käyvät maksuvälineinä!

Mainitsemalla blogin voit tulla tutustumaan tunnille puoleen hintaan! Ja kaverin saa ottaa puoleen hintaan myös mukaan! Tervetuloa!

Ja kuvista suuri kiitos kollegalleni Heidille! Tunnin jälkeen me käytiin fiilistelemässä vielä kaunista iltaa Koffin puiston Fannyssa! Ja sitten kotiin ja ruokaa!



Hyvä päivä ja hyvillä mielin voi mennä taas nukkumaan tänäänkin! Love my work! Oonko vielä koskaan kertonut? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti