Sports Lady®

Sports Lady®

17.8.2013

Fudispelissä ja sisustamassa

Oltiin koko aamupäivä pikkumiehen fudisturnauksessa ja meinasin haljeta onnesta ja ylpeydestäkun hän sai ekassa pelissä parhaan pelaajan tsempparin palkinnonEnnen treeniä pojat lämmitteli ja tyypit olivat tosi jännittyneitäToisella oli hihat suussaToinen taas hermostuneena teki mitä sattuuYksi ei halunnut lämmitelläOsa ei kuunnellut mitä sanottiinMeno oli suorastaan levotontaOmalle jälkikasvulle ei voinut muuta sanoa hänen jännittäessäänkuin että relaa ja nautiMene pitämään hauskaa! Meille sanottiin ennen tanssikisojaettä aivan sama miten muut menee kunhan me menisimme pitämään hauskaaJa se on se juttuParas neuvo ikinä!

Ekasta pelistä tuli voitto 4-1 ja toisesta pelistä 6-0Sitten vikassa keskittyminen jo herpaantui pikkutyypeilläja tuli häviö 3-2Ja mä oon aina luullut (kun en fudiksesta ole ymmärtänyt aiemmin)että musta ei tule sitä äitiä joka täysillä kannustaa ja huutaa kentän laidallaMutta niin siinä vaan kävi vähitellenOli tosi jännät pelit! Oikeasti! Tuliko kenenkään muun joukkueen vanhemmista ja valmentajista yhtä kovaa kannustusta (huom kannustusta!) kuin meiltäJa nimenomaan se positiivinen mukana oleminen on se juttuKukaan ei tässä joukkueessa "sanonut pahasti"Siitä mä tykkäänJa pojat pelasi upeesti! KäPa'ssa on aina se positiivinen meininkija olen myös kuullut monen lapsen siirtyneen sinne muista seuroista sen "ei niin positiivisen" meiningin vuoksiSiis lapset ovat lapsia ja kaikista ei voi tulla RonaldojaEi vaikka miten treenaa. Itsestäni sanon senettä en ole täyttämässä kentän laidalla omia (kadotettuja) haaveitani vaan mulla on omat urheilujutut ja lapsen jutuissa olen vain muuten täysillä mukana tottakai!

Iltapäivällä käytiin hakemassa koulureppu ja ostoksillaEhdittiin myös Petikkoon Cobello Rusticaan (mun ehdoton favourite liike!!! voisin ottaa sieltä kaiken kaiken kaiken!!!)Päämääränä on löytää uuteen kotiin ruokapöytäNyt meillä on iso keittiö ja vanha lasipöytä menee sinneja olohuoneeseen haluan nätin ruokailuryhmänKierrettiin ja kierrettiin liikettäja sitten löytyi pöytä ja tuolit outlet -puolelta"Tylsät! Mä en haluu näitä"sanoi pikkumies"Minkä takia sä et tykkää?"kysyin"No ei ne oo hienot - tylsät!"Jestas tällä kuusivuotiaalla on hyvä maku ja oli kyllä niin oikeessa! TaasOlin jo kallistumassa niiden puoleen ihan pelkästään hinnan vuoksimutta epäilyttiNe olivat edullisetmutta eivät sellaiset "haluan nää haluan!"Tuolit on tosi samanlaiset kuin meillä on nyt ja pöydässä ei tosiaan oo "mitään juttua"Käyn ehkä pari kertaa vuodessa sisustusliikkeissä ja ostan tosi harvoin kotiin uusia huonekaluja tai sisustusjuttuja. Homma jäi hautumaan.

Mutta on muuten ero näillä kahdella kokonaisuudella! Vai?

outlet vaihtoehto
THE pöytä ja tuolit
Outlet puolelta kuitenkin löytyi jotainLaukkufriikkiyden lisäksi mä oon tyynyfriikkiKerään kivoja tyynynpäällisiä ja vaihdan niitä aina aika ajoinVanhimmat on kymmenen vuoden takaaja ostan uuden tyynyn/tyynyt ehkä pari kertaa vuodessaNiin tyytyväinen näistä ihanista farkkutyynyistä! Mutta pöytä pitää saada ja parvekkeelle kalusteet myös! The Story Continues!

Cobellon Outletista löytöjä
That's bananas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti