Sports Lady®

Sports Lady®

6.8.2013

Tiistain salitreeni ja aamupäivän puuhia

Aamulla tein 50min aamulenkin. Sen päälle vaihteeksi puuroa ja raejuustoa. Aina yhtä hyvää!

Paperihommia kotitoimistossa ja kokosin kirjanpitäjälleni kuitteja.. Myöskin haastattelin puhelimessa uuden ravintovalmennettavan. Ravintovalmennus tehdään etänä useimmiten, ellei sitten kyseessä ole vaikka treenitapaamisessa tehty taustatietojen kartoitus nykyisen asiakkaan kanssa. Puhelimessa haastattelen siis ravinto-ohjattavan ja tämän jälkeen hän saa ruokapäiväkirjat täytettäväksi. Sekä minä että asiakas itse näemme mitkä ovat nykyiset ruokailutottumukset kun kaikki kirjataan ylös. Tämän jälkeen lähden suunnittelemaan ruokavaliota, joka yhdessä käydään vielä puhelimessa läpi kun asiakas sen saa.

11:ltä mulla oli valmennettavan ohjaus. Oltiin ulkona ja tehtiin kahvakuulalla treeniä.


Sieltä ajoin suoraan salille tekemään omaa treeniä. Kiertoharjoitteluna oli hyvä vetää treeni, kun oli Talissa hiljaista. Hyvin mä sain treenin vedettyä läpi vaikka aamulla ei meinannut vaatteita saada päälle, kun oli niin kipeet kädet ;) Sillä se lähtee millä on tullutkin, vai mitä?


Kesto 0:50 h
Keskisyke 141
Huippusyke 192
Kulutus 307 kcal

Illalla nähdään Aleksanterin Teatterilla! Sitä ennen vielä vähän duunia! Yes!

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommenttia:

  1. Mitä olet tykönnyt kirjasta kiltti tyttö? Suositteletko? :)

    Olen tässä miettinyt että olisi kiva jos kertoisit omat mittasi myös täällä. Olisi helpompaa hahmottaa kuinka paljon tosian tarvitsee liikuntaa tuon kropan pitämiseen noin hyvässä kunnossa. :)

    VastaaPoista
  2. Vaikuttaa hyvältä kirjalta! Oon vasta aloittanut ja eilenkin tuli uni silmään melkein heti kun kirjan otti käteen :)

    Mä oon 160 cm pitkä ja tällä hetkellä paino on 59 kg. Tästä on tarkoitus nyt parin seuraavan kuukauden aikana saada jonkin verran rasvoja alas.

    Liikuntaa mulle tulee viikossa 5 salitreeniä ja 3 aamulenkkiä ja sitten ohjauksia päälle (tosin näissä en tee itse aina täysillä vaan tsemppaan enemmän tuntilaisia).

    VastaaPoista
  3. Toivottavasti en kuulosta kamalan tylyltä, mutta harmi, että melkein kaikissa itse ottamasi kuvat ovat ylhäältä otettuja ja sinulla on otsa rypyssä.

    Kiitos mukavasta blogista. Tämä on niitä harvoja joita seuraan vakituisesti. Sisältö on juuri sopivaa makuuni :)


    VastaaPoista
  4. No kyllähän sulla tuota liikuntaa tulee todella paljon. Ei siis ihme että kroppa noin hyvässä kunnossa. :) Innolla luen blogiasi, jatka samaan malliin. Hyvää kesän jatkoa. :)

    VastaaPoista
  5. @anonyymi: haha mä oon niin paksu että pitää ottaa kuvat ylhäältä päin ;) Ja rypyille en voi mitään. Se on normaalia 36-vuotiaalle naiselle kai? En ole ajatellut vetää otsaan mitään fillereitä. Näillä mennään mitä luonto on luonut. Sitten kannattaa siirtyä lukemaan nuorempien naisten blogeja ;) Sitä paitsi moniko esiintyy kuvissaan niin usein ilman meikkiä kuin minä?

    VastaaPoista
  6. Kiitos toiselle anonyymille. Kiva kun luet ja ihanaa loppukesää :)

    VastaaPoista