Sports Lady®

Sports Lady®

28.8.2013

Kumpulan vika tunti ja fiilistelyä

Vika puistotunti tänään Kumpulassa
Huhtikuun eka tunti Kumpulassa
Tänään oli vika puistotunti KumpulassaSamalla oli hyvä fiilis ja samalla haikeaAina kun jonkun ryhmän kanssa jäädään tauolleon se haikeaaToivon aina tapaavani jokaisen teistä uudestaan! Ensi keväänä jatketaan täällä taas huhtikuussaIhan mahtava meininki tänäkin kesänä! Tänä vuonna keväällä aloitettaessa oli vielä lunta ja porukkaa oli muutamaTänään paistoi aurinko ja jengiä oli parisenkymmentäKylätilan kursseille on ilmoittautunut tuplamäärä! Ensi keväänä huhtikuussa aloitetaan taas!

Tänään oli sen verran tiukkaa settiäettä ilmeistä päätellen kukaan ei varmaan tule enää mun tunnilleVitsitkin oli huonoja. Hehe! Tai sitten mä olin vaan liian julma! Tunnin jälkeen oli ihana kuitenkin kun sai teiltä palautettaTodella hyvältä tuntui kun miespuolinen tuntilainen tulee sanomaanettä on tykännyt tosi paljon tunneista ja on lähtenyt joka kerta niinettä tuntee tehneensäJa halaukset on aina ihana saada ja kaikki se positiivinen palaute mitä tänään tuliKiitos vilpittömästi! Olette ihania ja mulla on niin hyvä mieli että olen onnistunut pitämään hyvät tunnit ja että olette tykänneet

Enemmän olisi kysyntäämitä pystyn tuottamaan tällä hetkelläMonet mun pitämät kurssit (melkein kaikki lukuunottamatta sunnuntain 15.30 kurssia Kylätilassa) ovat loppuunmyytyjäSe jos mikä on ohjaajalle paras kiitosIltatunteja on nyt syksyllä torstaisin ja perjantaisin sekä sunnuntaisinSen suurempaan määrään en valitettavasti pysty repeämäänVaikka tämä on rakas työniin mulla on kotona maailman suloisin pikkumies joka on kaikista tärkein asia mulle elämässä!  

Tulevaisuudessa (parin seuraavan vuoden sisällä) mulla on ihan oma paikka missä riittää tuntivalikoimaa! Se on mun yksi monista haaveistajoka toteutuu varmasti!

Nöyrä kiitos teille kaikille ihanille tuntilaisille ja huomenna tavataan vielä Kaivarin porukan kanssa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti