Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

10.8.2013

Koeajoa ja vesijuoksua







Kävin Tuusulassa Sandcar'sta hakemassa Volvon viikonlopuksi ajoon. Kiva auto :) Sopivan sporttinen ja mahtuu kuulat takakonttiin.





Piti mennä stadikalle uimaan, mutta illan pelin vuoksi ei autoa saanut sinne ja tultiin Kumpulaan. Vesijuoksua ja evästä. Jes!






- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommenttia:

  1. Voiko kumpulassa vesijuosta yhtä hyvin kuin stadikalla? Itellä semmonen mielikuva että kumpulassa ei olis vesijuoksurataa? :)

    VastaaPoista
  2. On oma rata vesijuoksijoille :) Ja tänään oli vielä tosi hiljaista kun pilvinen ilma. Kumpula on paras, ihana paikka! Tänne vaan!

    VastaaPoista
  3. Ok, kiitos tiedosta. :) Oon kyllä käynyt aiemminkin mutta silloin ei vesijuoksu kiinnostanut. Nyt ajattelin kokeilla juoksuvamman kuntouttamiseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä uin kesällä tosi paljon kun juokseminen kiellettiin. Uinti ja vesijuoksu on hyvää vaihtelua! Ja pitää kunnossa kuitenkin! Tsemppiä kuntouttamiseen sulle kovasti :)

      Poista
  4. Itse ylikunnosta kärsivänä ihmettelen, että monen lepopäivät sisältää varsin kuormittavaa liikuntaa.

    Muistakaa hyvät ihmiset oikeasti levätä! Ei ole herkkua pakkolepo. Ja sitten ei puhutakaan yhdestä päivästä viikossa vaan itsekin sain näin alkuun kolmen viikon liikuntakiellon. Ei mitään sykettä nostavaa liikuntaa. Noh, tästä viisastuneena muistan varmasti levon tärkeyden jatkossa.

    VastaaPoista
  5. Moi! Vesijuoksua en voi kutsua kuormittavaksi liikunnaksi. Pidän joka viikko lepopäivän ja silloin voi mainiosti kävellä rauhallisesti tai käydä vaikka puoli tuntia vesijuoksemassa.

    Monet eivät malta levätä ja silloin se kostautuu ylikuntona tai -rasitustilana. Lepo on ehdottoman tärkeää.

    VastaaPoista