Sports Lady®

Sports Lady®

9.8.2013

Vika treeni ennen lepopäivää

Eilen mä harmittelin, kun missasin ukkosen ja sateen. Viime yönä taas olisin suonut missaavani sen. Vaikkakin upean näköistä! Heräsin 1:40 jyrähdykseen ja salamointiin. Mulla on ylin kerros, ja edessä ei muita taloja. Oli mielettömät näkymät! Tunnin mä sitten istuin sohvalla ja ihmettelin luonnon voimia. Olin onnellinen, ettei asuta enää Kumpulassa. Isossa puutalossa oli ukkosella pelottavaa.

Tällä viikolla treenit on olleet niin kovia, että se heijastuu myös nukkumiseen. Kroppa käy niin ylikierroksilla. Ja saa rampata vessassa parikin kertaa yössä. Tänään on vika treeni ennen huomista lepoa. Huomenna en tee mitään, olen vaan.

Omia salitreenejä on tullut tälle viikolle 5 salia ja 3 kävelyä aamulla. Siihen päälle kolmen tunnin ohjaus. Syksyn kalenterissa mulla tulee olemaan 8 kahvakuulatuntia viikossa. Nyt nautitaan omista treeneistä ja syksyllä lisätään ruokaa ja lepoa. Heh mitenhän siinä levon lisäämisessä käy. Muutenkin vuorokaudessa on liian vähän tunteja ;)

No tänään siis vuorossa vähän kyykkyjä. Mä oon ruoskinut itseäni viikon verran ja se näkyy myös kropassa. Ruuat on myös ruodussa ja eiköhän tässä parissa kuukaudessa ala jotain näkyä. Takalisto on ollut mun heikko kohta. Se johtuu täysin siitä, kun mulla oli vajaa 10 vuotta sitten selässä välilevyn pullistuma. Sitä ei leikattu, mutta ei myöskään hoidettu fyssarin kanssa. Alkukesästä mä kävin lääkärissä, kun selkä ärtyi pitkistä juoksulenkeistä. Juoksu jäi pois ja hölläsin kesäksi tahtia. Kävin myös fyssarilla, joka teki mulle pakaraosastoon ja syvien vatsalihasten vahvistamiseen ohjelman. Olin ottanut kyykyissä kaiken vastaan takareisillä, sen sijaan että keskivartalo ois ollut mukana tai pakarat. Piti tehdä pieniä liikkeitä. Joka päivä. Turhauttavaa. Eikä saanut juosta. Ettei selkään tule tärähdystä ja että välilevy saa parantua. Harmitti. Olin päässyt jo juoksun makuun :) Mutta nyt ei harmita enää. Nyt ollaan taas kuosissa ja treeni kulkee. Ja osaan käyttää mun pakaroita ja syviä lihaksia niin kuin pitääkin.



Eli ei tekosyitä ;) Hyvä treeni ja nyt aamupalalle!

Muistakaa tämä :)
Ihanaa päivää ja nyt on perjantai! Ja mulla Alicia Keys keikka Flow'ssa. Onko paljon muita Flow'hun menijöitä? Siellä nähdään!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommenttia:

  1. Moi! Multa menny ihan ohi, että ootte jo muuttanu! Onnea uuteen kotiin! :) Meilläkin alkaa pian muuttohässäkkä, kunhan saadaan nykyinen koti myytyä :)Jännittävää aikaa tämä! :D

    VastaaPoista
  2. Ei olla vielä muutettu! Kääk! Tän kuun lopussa pitäis muuttaa ja toistaiseksi oon vaan hankkiutunut kaikesta turhasta eroon! Ollaan siis kohtalotovereita muuttohässäkän kanssa :) Eikö oo ihana päästä uuteen kotiin! Tsemppiä muuttoon teille kovasti!

    VastaaPoista