Sports Lady®

Sports Lady®

2.8.2013

Fiiliksiä kuulatunnilta ja perjantain aamiainen


Eilen oli lopulta ihan mahtava ilma illan tunnilla ja uskon että te tuntilaisetkin saitte jalat ja takaliston kipeäksi? Mulla ainakin tuntuu! Mitenkäs siellä?

Sumokyykyt on kyllä niin parasta! Oli muutenkin kiva tunti ja lapset pelasivat säbää ja leikkivät sen aikaa kun äidit kuulaili! Tuntilaisilla oli lapsia mukana ja myös ylimääräinen säbämaila niin munkin pikkumies pääsi pelaamaan <3 Ja ihana oli nähdä Kaivarin porukkaa taas pitkästä aikaa ja mukana oli myös mun tuntilaisia Toimelasta!  

Illalla piti päivittää blogia mutta se meni ruuanlaitossa ja venyttelyssä ja säätämisessäTunnin jälkeen me käytiin vuokraamassa vielä leffa ja samalla tajuttiin että pikkumiehen potkis oli jäänyt keskiviikon tunnin jälkeen Kumpulan IntianpuistoonLähdettiin etsimään ja sieltä se löytyiSamasta paikasta mihin se oli jäänytkinIhanaa että on olemassa niin rehellisiä ihmisiä! Mä olin aivan varma että sen on joku jo ottanutHuhEli vähän säätämiseksi meni mutta päästiin kuitenkin ajoissa nukkumaan!

Aamulla mä venyttelin taas lisää ja samalla tein kasvohoidonTänään oli munakasta aamiaisena ja vihreää teetä.


Munakas

  • 2 munaa
  • 3 munan valkuainen
  • 1/2 vihreä paprika
  • himalajan ruusu suolaa ja pippuria
  • salaattia sen kaverina

Mitä siellä on syöty tänään aamiaiseksi? 

Olisi kiva tietää millaisia aamiaisia teillä on! Lähetä kuva aamupalastasi hanna@sportslady.fi ja osallistut arvontaan! Kaikki kuvat julkaistaan myös blogissa <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti