Sports Lady®

Sports Lady®

1.8.2013

Aamupäivän salitreeni




Nyt kropassa tuntuu taas hyvältä ja olo oli tosi hyvä eilisen kävelyn ja kahvakuulan jälkeen. Ylirasitustila korjaantui kahdessa päivässä. Kahden päivän totaalinen lepo teki hyvää ja miten pitkältä ajalta se tuntui! Ajatelkaa jos joutuu olemaan viikkokausia treenaamatta. Se ei oo kivaa ja siinä hajoaa pää. Saa olla tosi iloinen, että on mahdollisuus liikkua. Sitä mä arvostan. Myös entisenä välilevyvaivaisena tullut koettua se liikkumattomuuden piina silloin joskus.

Mutta salille teki mieli kyllä jo! Talin Elixiassa tein selkä ja hauis treenin. Ja vatsat päälle. On tää ihanaa! Sai treenata ihan rauhassa kun montaa tyyppiä eu täällä ollut.





Ja niinkuin varmaan mun reissuannoksista huomasitte, niin kaloreita ei hirveesti lomalla vahdittu. Silloin kun syö niin pitää syödä hyvällä omallatunnolla ja nauttia. Mulla nyt pikkasen lähti lapasesta toi syöminen lomalla, mutta kerrankos sitä :-) Oli huippu loma ja nyt taas back to basics. Muistaa tän jälkeen miltä ne pastat ja risotot ja jätskit taas maistuu, niin ei oo sellainen himokaan niiden perään.

Elämästä saa ja pitää joskus nauttia! Vai mitä :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommenttia:

  1. Ihanaa Hanna, että kirjoitat tätä blogia! Sulla on niin hyvä tasapainoinen suhtautuminen liikkumiseen ja syömiseen, että saan todella paljon positiivista motivaatiota juttujesi lukemisesta! :)

    Söin juuri äsken karkkia ensimmäistä kertaa kuukauteen ja tuli hirveän huono omatunto (vaikka mä olen aina rakastanut karkkeja ja tuo 170g pussi oli mulle oikeesti suuren suuri nautinto!).. Näin ollen viimeinen kappale tekstistäsi osui ja upposi! Illalla toivottavasti pääsen kahvakuulaillen tunnillesi hikoilemaan ekstrakalorit veks. Pidetään peukkuja että säät on meidän puolella! :)

    Terveisin
    Sini

    VastaaPoista
  2. Heippa Sini!

    Kiva kuulla kiitos :) Mun mielestä vaan normaaliin elämään kuuluu joskus myös herkuttelu ja siitä pitää silloin myös nauttia!

    Nyt ainakin näyttää sää ihan huippuhyvältä! Iltapäivällä nähdään!

    VastaaPoista