Sports Lady®

Sports Lady®

8.8.2013

Kaunis ilta Kaivarissa ja Ursulassa

Tänään meitä oli 15 kuulailijaa Kaivarissa. Sitä ennen mä kävin vetämässä Johannalle treenin. Asenteella vedetty treeni kesälomien jälkeen ja hyvillä mielin lähdin Stockalta Kaivariin! Ilma oli tosi lämminsuorastaan tuskaisen kuumaTehtiin liikepareittain treeniEnsin sumokyykkyä etuheilautustasitten askelkyykkyä ja rinnallevetoa+työntöäja vielä rinnallevetoa maasta ja kulmasoutuaLoppuun keskivartalo-osastoa. Ensin kuulanheittoa ja sivutaivutustaja tähän päälle vielä kierrot kuulan kanssa jalat ylhäällä.

lämmittelyä etuheilautuksella liikkuen
askelkyykkyä kentän poikki


treeniosuus ja rinnalleveto+työntö meneillään  
Oli kiva tunti! Oli mun entistä työkaveria pörssistä ja oli tanssiporukasta ihania tuttuja! Ja sitten kaikki te ihanat muut tuntilaisetTunnin jälkeen me mentiin Marian kanssa Ursulaan "palautusjuomalle"Jäälatte ja Pellegrino maistui niin hyvälleSiinä me istuttiin ja juteltiinJa sitten mä tajusinettä on torstai ja upea ilma ja ihmisiä ihan tosi paljon liikenteessäLapsi on isällään ja mulla kaikki mahkut lähteä ulos tänäänMutta mukavuudenhalu voitti ja tulin kotiinEi vaan jaksa lähteä riekkumaanTaaskaanKotona on niin kivaa! Hyvää ruokaa ja kynttilät palamaan <3




2 kommenttia:

  1. Huomenta :) olen lukenut blogiasi pari kuukautta ja tykkään kovasti, ihania kuvia ja ohjeita. Itse kahvakuulailen säännöllisen epäsäännöllisesti....nyt taas ollut pitkä tauko,mutta kun tätä blogia lukee niin saa paljon ispiraatiota kuulailuun ja liikkumiseen. Kiitos ihanasta blogista ja oikein mukavaa loppukesää :)

    VastaaPoista
  2. Oi ihanaa kiitos! Tosi mukava kuulla! Välillä sitä miettii kuka näitä mun jorinoita jaksaa lukea ;) Kahvakuula on ihan parasta. Tsemppiä sulle paljon treeniin ja ihanaa syksyä!

    VastaaPoista