Sports Lady®

Sports Lady®

27.11.2012

Hyvä tiistaipäivä


Tänään oon saanut vaikka mitä aikaan! Tai oikeastaan olen saanut tehdä tänään mitä huvittaa kun pikkumies meni isälleenAamulla pääsin kävelylenkille ja töiden jälkeen sain suurimman osan joululahjoista hankittuaSitten Elixiaan ja kotona ehdin vielä makailemaan pussissa 50 minuuttia 60 asteessaErittäin kätevää samalla myös puhua puhelimessa ja juteltiin siskon kanssa melkein koko aika <3 

Elixiassa muuten menin Shape -tunnille joka oli 30 minuuttia täyttä vatsalihasten nylkytystäHuh! Selvisin sieltä hengissäEi mitään henkilökohtaista vetäjää kohtaan mutta välillä oikeasti teki mieli irvistää ja alkaa nukkua siinä jumppamaton päälläHyvin ymmärrän myös mun tuntilaisia kun joskus saan murhaavia katseitaNo kai mun tunneista suurimmaksi osaksi tykätään <3 Niin olen ymmärtänyt ainakin. Mutta kyllä siellä töihin joutuu aina! Tänään sain sähköpostia että mun kahvakuulatunteja oli kehuttu ja mua kysyttiin pitämään tunteja yhteen yritykseen heidän henkilökunnalleenIhana päästä taas uuteen paikkaan! Siitä tykkäänTämän työn niitä parhaita puolia on juuri se että saa jatkuvasti tavata uusia ihania ihmisiä. Tilaa yritysten tunneille on vielä ensi vuonna jos vaikka haluatte minut teille viikottain vetämään kahvakuulaa!

Mun koti on kuin hävityksen kauhistus muuten! Heti kun saa olla yksin niin sitä voi elää kuin pellossaAika hienoa! Vaikka olen "järjestyksen ihminen" niin nautin välillä suunnttomasti tällaisesta sotkustaTreenivaatteita kuivuu kylppäri täynnä ja kaikki on muutenkin vinksin vonksinNo sellainen Huvikumpuhan tää koti muutenkin onMeillä saa elää ja niin se pitää kotona ollakinNyt nukkumaan ja aamulla lenkille! Nati nati!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti