Sports Lady®

Sports Lady®

28.11.2012

Keskiviikon look


Siitä on ehkä parisen viikkoa jo kun ostin tän hameen (Pieces) ja puseron (Vero Moda). Saappaat oon ostanut monta vuotta sitten jostain reissusta. Postaus menee nyt vähän ohi aiheen mutta tosiaan oon viime aikoina järkännyt vaatekaappia koko ajan järkevämpään suuntaan! Oon yrittänyt viime aikoina putsata mun vaatekaappia ja laittaa sieltä pois oikeasti sellaiset vaatteet mitä en käytä lainkaan (tai en esim vuoteen ole pitänyt)Tällä hetkellä kaapista löytyy parit farkut yhdet vaaleat housut ja yhdet mustatJa sitten puseroita ja mekkoja ja pari neuletta ja jakkujaMiksei sitä vain raaski aina laittaa vaatteita pois jos niitä ei kerran pidä? Nyt löytääkin kaapista paremmin kun näkee mitä siellä on


Suurimman osan ajasta olen kyllä farkuissa ja Converset jalassa t-paita päällä baarillaTreenivaatteet mun pitäisi käydä samalla tavalla läpi. Ja tietty tällainen walk in wardrobe helpottaisi asiaa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti