Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

11.1.2011

Ihanaa tiistaita ja muistakaa osallistua arvontaan

Tervetuloa uudet lukijat!


Lauantaina blogini täytti 2kk ja 10 000 kävijän raja paukkui jo perjantaina, super! Ihanaa, että olette löytäneet tänne. 


Eilen tuli korkattua tanssin kevätkausikin (liian pitkältä tuntuneen) joulutauon jälkeen. Ihan mahtavaa nähdä kaikki rakkaat kanssatanssijaihmiset tanssikoululla eilen. Ja päästä joraamaan! Voiko liikunta olla niin ihanaa! I love! Aivan fiiliksillä lähti kyllä tämä viikko käyntiin!


Ja tsemppiä kaikille niille, jotka eilen ovat aloittaneet GoFatGo -haasteen. Omien ystävieni joukosta ainakin löytyy heitä :) Ehkä tämänkin blogin lukijoissa on joku? 


Ja muistakaa uudet lukijat, jotka ette vielä ole rekisteröityneet blogin lukijoiksi tehdä se ennen 20.1. Kaikkien lukijoideni kesken arvotaan 2 upeaa palkintoa: Trainer4You kehonikämittaukset!





Be Well,
Sports Lady

3 kommenttia:

  1. Heippa Hanna ja kiitos kivasta blogista!
    mietin illalla että kiinnostaisi kaksi kysymystä...mutta en nyt enäö muista sitä toista,buu! Mutta sellaista kiinnostaisi tietää, että minkälainen sporttailutausta sinulla on, toisinsanoen minkälainen urheilija olet elämäsi aikana ollut?

    terkuin KKK

    VastaaPoista
  2. Heips Hanna!:) Minua kiinnostaisi tietää kuinka pitkä olet ja paljonko sinä painat ja mitkä ovat sinun varsinaiset treeni tavoitteesi?:)

    VastaaPoista
  3. Moi KKK ja kiitos, kiva kun luette :) Urheilutaustani on aika sekalainen.. Nuorempana en välittänyt liikunnasta pahemmin. Ratsastin, kilpailin esteitä ja kenttää.

    Sitten hevosen myytyäni oli pakko keksiä harrastus ja aloin käydä jumpassa (joskus parikymppisenä). Saliharrastus alkoi ehkä 25-vuotiaana, kävin myös Thai boxingissa. Ja spinningissä kävin joskus myös paljon.

    Sitten lapsen syntymän jälkeen aloin hot joogata ja menin tanssitunneille. Kaipasin jotain ihan muuta. Tanssi vei totaalisesti mukanaan. Salilla käynnin olen elvyttänyt viime vuonna uudelleen. Nyt tulee käytyä salilla 3 kertaa viikossa, pari tanssituntia ja sitten juoksua/kävelyä ja kahvakuulailua myös. Ja joskus jopa eksyn jumppaamaankin. Viime vuonna saimme tanssissa Production muodostelmassa SM-hopeaa ja MM-kultaa.

    Susanna:
    Tavoitteet tälle vuodelle on saada show tanssin production sarjassa SM-kultaa ja MM-kultaa :) No ei sentään, mutta osallistutaan kuitenkin ja katsotaan jos sieltä taas mitali irtoaa. Muut tavoitteet on pysyä terveenä, iloisena ja timminä. Ja notkeutta pitäisi saada lisää. Haluaisin myös juosta puolimaratonin, ainakin kympin meinaan juosta. Olen juuri ja juuri 160cm pitkä ja painan 51kg.

    VastaaPoista