Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

15.3.2014

Ask


Kysymys ja vastaus -postausta on toivottuLisäksi mulle tulee aika paljon meiliin kysymyksiä aiheesta kuin aiheestaJakaakseni tietoa mahdollisimman monelle sen sijaanettä vastaan pelkästään kysymyksen esittäjälle meilitse päätin toteuttaa postauksen vihdoinNyt sinulla on mahdollisuus kysyä minulta asioitaMuistathan esittää asiallisia kysymyksiä! Kysymykset voit kommentoida joko tähän postaukseen tai meilata minulle hanna@sportslady.fija niitä voi esittää aina ensi viikon loppuun saakka!  

3 kommenttia:

  1. Hei!

    Pystyykö sinun kokemuksesi mukaan pelkällä kohtuullisella (2-3krt/vk) kahvakuulaharjoittelulla lisäämään lihasmassaa? Entä onko edes mahdollista saada lihasmassaa lisättyä 40-50 vuotiaana?

    t. Annu

    VastaaPoista
  2. Kaksi kehon liikkuvuuteen liittyvää kysymystä:

    Saako notkoselkää suoristettua treenin tai venyttelyn avulla? Mulla on ainakin lonkankoukistajat kireät. Luin juuri ohjeen, että etureisien ja lonkankoukistajien venyttely auttaa, mutta että samalla pitäisi jättää takareidet ja pakarat venyttelemättä, jotta auttaisi parhaiten. Musta tää kuulostaa ihan kamalalta näin takajalkatreenin jälkeisenä päivänä. :D

    En pääse kyykkyyn kantapäät maassa. Mistä tämä johtuu ja saako asiaan jotenkin helpotusta?

    Toki näihin ei yksiselitteistä vastausta varmaan löydy näin henkilöä näkemättä, mutta jos jotain vinkkiä saisin niin olisin varsin kiitollinen. :)

    VastaaPoista
  3. Moi,

    googletin "Tempur Ombracio lapselle" ja yhtenä osumana tuli tämä sinun blogisi, ilmeisesti teidän perheessä on käytössä em. tyynymalli. Etsin koulunaloittajalle hyvää tyynyä. Kokemuksia tempur-tyynystä lapselle siis kaipailen. Oletteko olleet tyytyväisiä tyynyihin? Miten kauan kesti tottua tai oliko jotain ongelmaa? Kerro kaikki omat/lapsen kokemukset! Kiitos :)

    Mukavaa keväänjatkoa!

    -Hanni

    VastaaPoista