Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

2.3.2014

Sunnuntain aamupalaa ja vatsalihastreenivinkki




Yllättävän hyvin sitä saa kaapin uumenista loihdittua aamiaistavaikka tuntui että siellä ei juuri aamulla ollut mitään. Aika usein tulee mentyä kauppaan vaikka kaapissa olisikin kaikkea mistä voi kehitellä vaikka mitä! Toinen munakas sisälsi Philadelphia tuorejuustoakananmunan2 valkuaista ja ruisleseitäToiseen laitoin munien ja valkuaisen lisäksi vähän turkkijugurttia ja chia -siemeniäEi osannut päättää kumpaa teen ja tästä tuli kaksi annostaLisäksi pieni smoothieMyös eilinen illallinen oli vähän samalla periaatteella rakennettuTein ruuaksi mitä kaapista löytyi ja tuli vallan hyvää ihan vain sovelletuksi dinneriksi! Nyt on turkkijugurtit loppu ja tästä eteenpäin ois tarkoitus mennä ihan maidottomalla ruokavaliolla.

Tänään taas sporttailaan kun eilen tuli levättyä ja syötyäNyt suuntaan salille tekemään vähän omaa treeniä. Torstaina kävin salilla tekemässä hauista ja rintaa ja tänään ois tarkoitus urakoida selän kanssaIllalla tuttuun tapaan kahvakuulatunti Kumpulassa! Ja huomenna aamupäivällä lounaskuulatuntiSinne muistakaa ilmoittautua!

Tässä vielä todella nopea päivän TRX-treenivinkki vatsoilleJa ihan pelkkä lankkukin tässä on muuten tehokasTee niin monta rutistusta kuin jaksat ja toista 3-5 kertaa! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti