Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

13.11.2013

Food Diary and pics

Arvatkaa kuka on nukkunut! Menin eilen kasin aikaan nukkumaan ja heräsin tänään puoli kahdeksaltaLapsi meni eilen isälleen ja mulla oli vapaa iltaNo tekipä hyvää nukkua! Tänään oon sitten huidellut paikasta toiseenIltapäivästä kävin vielä tekemässä oman salitreenin. Ja täytyy sanoaettä kulkihan se aika hyvin kun oli levännyt hyvin! Enemmän pitää panostaa nukkumiseenvaikka aika hyvällä tolalla asian kanssa olenkinUnta tulee vähintään 7-8 tuntiaEdellispäivänäkin menin nukkumaan jo ysiltä lapsen kanssa.

Nukkumisen määrään kannattaa kiinnittää huomiotaJos uni ei vain tule niin siihen voi vaikuttaa monilla asioillaHuolehdi että makuuhuoneessa on tarpeeksi viileää ja että siellä ei ole mitään sähkölaitteitaÄlypuhelimen räplääminen ennen nukkumaanmenoa (tai koneella oleminen) kannattaa unohtaaLue mieluummin vaikka kirjaa tai lapselle iltasatu!

salilta kotiin nälkäisenä
Tässä mun päivän ruokiaAjattelin kasata tällaisen pienen kuvakollaasin teille! Aamulla söin puuroa banaanilla ja lisänä maitorahkaa ja mustikoita. Maitorahka oli tänään poikkeus karttamaani maitotuotteisiin (on se vaan niin hyvää joskus!)! Välipalaksi söin smoothienja sitten vielä ennen treeniä protskupatukkaaja lounaan söin vasta salitreenin jälkeen äskenIllallisen taidan syödä aika myöhäänsillä tänään ois tarkoitus mennä taas teatteriin! Mutta jotain välipalaa tulee varmasti syötyä sitä ennen! 

Mutta pääosin mun syömiset rakentuu näinLounas ja päivällinen ovat samanlaisella kaavalla (vihanneksia sekä kanaa/kalaa ja sitten täysjyväohraa/kvinoaa/riisiä tms)Aamiainen on aika usein puuroaamiainen terästettynä jollain proteiinipitoisellaja välipala ja iltapala ovat sitten smoothejaJoskus iltapalaksi munakasta ja joskus välipalaksi protskupatukka. Päivän aikana syön 5 ateriaaAamupalanlounaanvälipalanpäivällisen ja iltapalan. Ja treenin jälkeen syön aina sen "kunnon ruoan" oli kello mitä tahansa! Ja vettä tulee juotua päivän aikana se pari-kolme litraa!

Miten monta kertaa päivässä te syötte? 

Ja mitenkäs se vedenjuonti!? 
Muistutansillä tiedän monella sen olevan aika minimissä! 
Täältä voit lukea miksi kannattaa juoda vettä!

aamupala
välipala
myöhäinen lounas ja treenin jälkeinen ateria
Ja nyt pitää lopettaa runoilu! Teatteri kutsuu! Loistavaa iltaa kaikille!

Hi sweeties! Last night I had 12 hours sleepingI really needed that and today I felt so strong! My own workout at gym was superHere you'll find some pictures of my todays eatingI eat five times in a day! Have a great evening! I'm going tonight to theatre!

Xo
Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti