Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

29.11.2013

Friday & pepputreeni



Aamupäivällä mulla oli pitkä puhelinpaltsu tammikuussa alkavaan kouluun liittyen. Olen innoissani enemmän ja enemmän koko ajan. Tähän asennoidutaan ajatuksella "aikaa minulle" ja vaikka otan opinnot opintoina, niin samalla aion kuitenkin lähteä koulutuspäiviin sitä rentoutumista hakemaan ja opettelemaan asioita oman kehon kautta.


Hommia kotitoimistolla ja sitten iltapäivällä kävin laittamassa ripset ja menin salille. Matkalla kävin Intersportissa. Sieltä sai -25% tänään yhdestä tuotteesta. Tällainen Super Natural -paita tuli mukaan sieltä :) Body Actionilla kävin myös. Sinne oli tullut paljon uutta ja ihanaa! Enkä mä sieltä ihan tyhjin käsin lähtenyt.

Viikon vika treeni ja pakaroita tein. Tästä on tullut mun ehdoton lempi treeni, kiitos Katin loistavien neuvojen. Ja hiki lentää. Ja peppu kiittää :)



Pakarat

1. Yhden jalan kyykky Smithissä 4x15 / jalka

2. Potkut taljassa taakse penkiltä 4x15 / jalka

3. Yhden jalan sivuprässi 3-4x15 / jalka

4. Istuen vaakaprässi leveä asento 4x15

5. Pallon päällä jalan nostot 4x20 / jalka

Alussa ja lopussa tein pallon kanssa 3x20 vatsat.

Sitten ois vielä vika Toimelan perjantain tunti. Ja sen jälkeen kotiin pakkaamaan Vierumäen reissua varten. Aikainen herätys ja auto lähtee kohti koulutusviikonloppua klo 7.00. Siellä me sitten heilutaan pari päivää. Luvassa siis erittäin TRX aiheisia postauksia lähiaikoina. Mukavaa perjantai-iltaa kaikille!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti