Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

28.11.2013

Ruokapäiväkirja kuvina ja Katin selkätreeni

Aika ajoin toivotaan ruokapäiväkirjaaja tässä tulee torstain sapuskat kuvina! Syön päivittäin viisi ateriaaja ateriaväli on noin 3-4 tuntiaAamiaisella yleensä hiilaripitoisempaaja sitten hiilaria myös treenin jälkeisellä aterialla.

9.30 protskupuuro (kaurahiutaleitavaniljaprotskuamustaherkukoita ja kananmuna)
13.30 turskaatomaattiapaprikaaparsaaoliiviöljyä ja manteleita 
Turska oli Mustapekassa tarjouksessa ja se on loistava kalaPaistoin kookosöljyssä pannullaAinoa miinuspuoli on siitä tuleva kamala haju kämppäänja kun kaveriksi keittää parsakaalia niin johan saa tuulettaa! 
15.30 smoothie jonka raaka-aineet yllä + mustaherukkaa lisäksi
 Ennen kuulatunteja (1,5 h) join smoothien.

laukkuun evästä
Lähdin pitämään tuntejaja koska tänään mulla oli taas kaksi tuntia kahvakuulaa putkeen ja sen jälkeen vielä oma treeni Katin kanssaniin piti vähän varata evästäToisen kahvakuulatunnin aikana join "Octane BCAA L-glutamine Citrulline ja B6" -ravintolisääjoka sekoitetaan veteenYhdestä annoksesta saa 10,5g aminohappoja ja ravintolisä on tarkoitettu nautittavaksi ennen treeniä ja sen aikana. Se lisää suoritustehoa! Tää on mulla Fitness tukusta testissä blogin kauttaToimiva juoma ja molempien tuntien kanssa vedettiin viisi kierrosta neljän sijaanpikkujoulujen kunniaksi! Hyvä naiset! 

Treenin päälle otin palautusjuoman (Star Nutrition Gourmet Pro)Siinä on hera- ja maitoproteiiniaToimii myös hyvinKumpikin tuote on hyvän makuinenmutta miinuksena kaikessa tässä ihanuudessa keinotekoiset makeutusaineetNo kaikki on suhteellistaJuonhan mä viiniäkin joskusHyvä esimerkki maanantain Hesarissa oli viininjuonnistakun yhdestä hanapakkauksesta oli löytynyt torjunta-ainejäämiä 55-kertainen määrä normaaliin verrattunaJa tässä asiantuntija totesiettä sillä ei ole mitään merkitystä jos verrataan alkoholin haittoihinEli 55-kertainen torjunta-ainejäämä on pieni haitta siihen nähdenJuuri näinMiten sitten minkäkin asian ottaaViinin juonnista vieläettä siinäkin suosin aina luomuviinejä kuten myös lisäravinteissa suosin luomuamutta se ei estä minua kokeilemasta myös jotain muuta silloin tällöinNo se siitä viinin juonnista ja takaisin asiaanTuon Goodlifen minttupatukan söin Katin vetämän selkätreenin jälkeen.

21.30 turskaatäysjyväohraasalaattia ja paprikaa 
Kotona olin vasta yhdeksän jälkeenja kun suihkussa oli käyty ja ruoka laitettuoli kello jo yli puoli kymmenenSiitä huolimatta söin yllä olevan annoksen! Syökää aina kunnon ateria treenin jälkeenJugurtin tai mandariinin voimin ei voi mennä nukkumaan! 

Tänään oli tosi huippu päivä Oli vika kerta Toimelan torstain ryhmien kanssa ja seuraavaksi nähdään tammikuussa! Ja olin aivan otettu kun opea muistettiin vielä joululahjoin <3 Ihanat villasukat ja joulun henkeen punainen bounce! Mä oon niin villasukkaihminen ja niitähän kuluu! Kiitos! Kiitos! Kiitos! 


No sieltä Snellun koululta mä sitten ajoin Mayorsillejossa Kati oli treenauttamassaMe tehtiin mulle selkätreeni ja miten paljon siitä sai taas irtiKaikki rytmityksestä ja hermotuksesta asti tarkistettiinja jälleen kerran aivan loistavia oivalluksia siitämiten liikkeet saa tuntumaan kunnollaOmaa treeniä nyt periaatteessa ei olisi järkeä vetää kuulatuntien jälkeenmutta tunnit on vedettävä ja Kati oli täällä Oulusta vain tänään illallaMutta erinomainen treeni joka tapauksessa jälleenKiitos Kati jälleen viisaista neuvoista ja loistavasta seurasta.

Niin kuin kuvastakin huomaaniin mulla alkaa silmäpussit jo roikkua päivän treenien jälkeen! Huhja nyt nukkumaan! Kiitos ja kauniita unia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti