Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

12.11.2013

Tuesday breakfast & vitamins

Huomenta!

Aamupuuroon laitoin tänään vähän kaikkea mitä löytyi.

1 dl kaurahiutaleita
1 muna
1/2 mittaa suklaa Whey to Go'ta
mustikoita
1 rkl chia siemeniä
vettä

D-vitamiinitipat tiputtelin puuron joukkoon (tai ne voi tiputella suoraan suuhunkinmaistuu ihan hyvältä!)Muita vitamiineja aamulla otin monivitamiinivalmisteenc-vitamiinin ja maitohappobakteerit sekä omegat. Näiden lisäksi otan illalla magnesiumsitraattia ja joskus sinkkisitraattiaSitten satunnaisesti käytän (tarpeen mukaan) vastustuskykyä vahvistavia valmisteita kuten kissankynttäQ10 valmistettaruusujuuriuutetta tai äkillisen rasitustilan yllättäessä sitä Allicin Max -valmistetta. Ja sitten pidän ihan kausia etten käytä yhtään mitään.

Puuron päällä gojejacashewta sekä superseed -sekoitusta!







Hi sweeties! I made some delicious porrige for breakfast! Oatsblueberrieseggprotein powderchia seedswater and some gojiscashews and superseed blend on the topHere is also some of my daily vitaminsHave a strong day!

2 kommenttia:

  1. Ihana aamutummelma näissä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään polttaa aamullakin kynttilöitä. Jotenkin tää pimeys vaan vaatii sen :)

      Poista