Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

7.11.2013

Tänään on ollut hieno päivä. Aamu starttasi kasilta yhden valmennettavan kotona vedettävällä kuulatreenillä. Sitten oonkin ollut koko päivän menossa. Puolilta päivin kävin tekemässä oman treenin Talissa. Meinasi paukut loppua kesken. Takana kuudelta syöty puuroaamiainen ja ysin jälkeen nautittu smoothie Sis Delissä. Oli muuten ihanan raikas sellainen.

Mutta siinä ei ollut protskua... Yhden aikaan lopettelin salitreeniä ja viimeinen liikesarja oli tuskaa. Liian nälkä. Ja muutenkin oli vähän tahmea treeni.. Kirjoitin treenipäiväkirjaan sen tokavikan sarjan kohdalle "ei jaksa, nälkä". Tästä sisuuntuneena vedin hyvän vikan sarjan ja kirjoitin "jaksaapas" päiväkirjaan ;) Ja roomalaisessa penkissä vielä meni ne 3x20 vatsat. Jotka tein muuten myös treenin alussa. Summa summarum ihan jees treeni kuitenkin!






No mitä tästä taas opimme. Kannattaa keskittyä tähän syömisen ajoittamiseen. Ennen salitreeniä on hyvä syödä kevyt ateria 1-1,5h ennen. Jotain hiilari- ja proteiinipitoista. Ei kovasti kuituja tai rasvaa. Vaikkakin kahvin joukossa nautittu kookosöljy on erinomainen treeniboosteri. Mutta tämä siis "erillisenä" aterianaan.

Juoksemaan tai muuhun sykettä nostattavaan treeniin kannattaa valmistautua syömällä 2-4h ennen. Mun on paras juosta pitkä lenkki vasta noin 3,5 h päästä ruuasta. Siis silloin kun juoksin.. Eli tänään ennen 11:tä olisi pitänyt vielä nauttia jokin välipala. Aina ei mee ihan kuin Strömsössä nää jutut :)

Mutta nyt on taas syöty ja jaksan vetää kuulatunnit. Kivaa iltaa kaikille!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti