Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

13.5.2013

Kuulumisia ja vitamiinivettä

Smoothiessa mustaherukkaa, Solgarin vanilja prodeaLife Drink -jauhettaBerryfect kuitujauhetta sekä kookosöljyä

Maanantai alkoi tuttuun tapaan Haltonin tunnilla ja kohta suunnistan tapaamaan mun treenattavaaEilen pidin myös lepopäivän treeneistä ja tänään taas kroppa jaksoiTosin etureisissä tuntuu ehkä edelleen ne perjantaiset askelkyykyt.

Tälle viikolle on luvassa muutama joogatunti (jeee!!!) ja yritän ehtiä kävelemään joka päivä vähän edesJa kahvakuulaa tottakaiSalitreenin jätän nyt perjantailta väliinja sen sijaan annan kropan huilata ja valmistaudun henkisesti lauantain Extreme Runiin! Moniko on menossa juoksemaan?




Sain viime viikolla blogin kautta testattavaksi vitamiinivesiä ja niitä on nyt maisteltu perheen ja ystävien kanssaViime päivien kuvissa onkin esiintynyt näitä pullojaJokainen vitamiinivesi on erilainen koostumukseltaan ja sisältää vähän eri vitamiineja ja kivennäisaineitaVitamiinijuomista saa mukavan lisän vitamiinejamutta ennen kaikkea ne kannattaa valita maun vuoksiEnergiaa kaikissa mauissa on saman verran (85 kcal / 500 ml pullo)Mun lemppari on punainen greippi (care) ja sitten persikka (antioxidant).

Punaisessa greipissä on B12 vitamiinia ja foolihappoajotka vaikuttavat kehon solujen jakautumiseenSiinä on myös biotiiniajoka tekee hyvää hiuksille ja ihollePersikkajuomassa puolestaan on antioksidantteja C+E vitamiineista sekä seleeniämangaaniakuparia ja sinkkiäNe osallistuvat solurakenteiden suojaamiseenTässä on myös vihreäteegranaattiomenaseljanmarja ja rypäleenkuoriuutetta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti